poniedziałek, 10 kwietnia 2017

nude...


Co powinien wiosną założyć ktoś, kto nie lubi pasteli? Ja stawiam na odcienie beżu. Niedawno pisałam o tym, z czym zestawić skórzane spodnie, żeby nie wyglądać tandetnie i wulgarnie klik - dziś kolejna propozycja, z elegancką koszulą i długim swetrem. Uwaga, spodnie przed kostkę w połączeniu z okryciem za kolano oraz płaskimi butami skutecznie skracają sylwetkę, więc jeżeli jesteś niska wybierz buty na obcasie ;)





spodnie - Esmara % 25 zł | koszula - sh 4 zł | sweter - sh 16 zł | torebka - sh 2 zł | 
buty - zwykły sklep 19 zł | kolczyk - Sinsai


13 komentarzy:

  1. Takie juz mialas fajne blond wlosy i znowu farbnelas sie na Evite Peron? To pierwsze co pomyslalam jak Ciebie zobaczylam. Pozdrawiam Lola

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosów nie farbuje od lipca 2015. To mój naturalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! A tło do zdjęć rewelacja:)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ciekawy outfit. Ciekawy pomysł na skórzane spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jak pięknie to się komponuje tzn kolorystyka zestawu i w tle te kwiaty, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę uwierzyc, ze masz na sobie rzeczy z SH! Świetnie dobrana stylizacja - wyglądasz pięknie, ale to już pisałam <3

    Buziaki,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy planujesz jakąś zmianę fryzury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coś muszę zribić, tylko jeszcze nie wiem co :)

      Usuń
  8. Jaki piękne zjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że pokazujesz różne stylizacje, i każdy może się zainspirować i wybrać coś dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń