czwartek, 1 grudnia 2016

little black velvet dress...


Super modna welurowa sukienka to mój ostatni lumpeksowy łup. Jest bardzo krótka, jak to zwykle bywa z rozmiarem xs, ale opuściłam ją trochę niżej, tworząc tzw. hiszpański dekolt i tym zabiegiem zyskałam trochę centymetrów na dole ;) pomysłowa ze mnie dziewucha hehe. Welur kojarzy mi się z latami 90-tymi, dlatego moja stylówka trochę nawiązuje do tej dekady. Są klipsy wyglądające jak guziki i zamszowe czółenka z lakierowanymi wstawkami.

Niektórzy piją do lustra...ja piję z misiem :)))))







sukienka - sh - 9 zł | szpilkiDeeZee - model Laura | klipsy - zwykły sklep z biżuterią - 2,50 zł 
miś - Tesco :)


follow me on INSTAGRAM @isa.bella.84




12 komentarzy:

  1. Super kiecka za grosze, a wyglądasz obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zdjęcia jak z jakiegoś filmu
    Zostaję

    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, idealnie podkreśla figurę ;)
    Pozdrawiam.

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka :) no i partner ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice dress, great heels!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie sukienki :)

    www.paulinafelinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaka figura ,!

    OdpowiedzUsuń