czwartek, 15 września 2016

blue denim jacket and leather skirt...


Co sądzicie o modnych ostatnio butach gladiatorkach? Maja one swoich zwolenników i przeciwników. Ja, jako osoba interesująca się modowymi nowinkami, byłam raczej po środku, chociaż w moim przypadku wiele przemawia na ich niekorzyść. Co prawda jestem wysoka i mam długie nogi, więc takie buty mnie nie skracają, ale zazwyczaj brakuje mi sznurów, żeby zawiązać je pod same kolana. No nic... w kwestii mody staram się raczej nie mówić "nigdy", ale w sumie często bywa tak, że jeśli od początku jestem do jakiejś rzeczy uprzedzona, to po jednorazowym wypróbowaniu nadal jestem na "nie" i w tym przypadku nadal uważam, że noga w tak zawiązanych butach wygląda jak szynka ;) 






jeansowa kurtka - DKNY - sh - 16 zł
granatowy top - sh - 2 zł
skórzana mini - sh - 2 zł
soft bra w panterkę - H&M
buty - DeeZee
torebka- LV - pasek od innej
naszyjnik - Sinsay %
kolczyki - Rossmann

3 komentarze: