czwartek, 26 maja 2016

90's style...


Oto mój look ala 1995-1996 :) obowiązkowo zwiewna sukienka w kwiatki (mama zgodziła się mi taką kupić na targu, mimo, że wyglądałam w niej okropnie). Do tego mały plecaczek, naszyjnik z Bravo, warkoczyki zaplecione przez koleżanki na kocyku pod blokiem i wyglądało się prawie jak z MTV. Wtedy do takiego look'u nosiłam Slazengery, dziś dodałam ciężkie botki i mamy idealny outfit na letni festiwal.






sukienka - sh - 4 zł
botki - sh - 6 zł
plecaczek - sh - 6 zł
naszyjnik - zwykły sklep - 3 zł


6 komentarzy:

  1. Super te botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kwiatki i drewniaki :) a zestaw nr 2 leginsy do kolan plus oversizowy tshirt spięty paskiem- oto moje outfity haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Twoja mama też prała Slazengery w automacie? To był hit dopiero :)

    P.s. uwielbiam Twojego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! Wrzucało się brudne, a wyciągało śnieżnobiałe :)

      Usuń