czwartek, 4 lutego 2016

ale to już było, czyli starych stylówek ciąg dalszy...


Ostatni post ze starymi fotkami zrobił niezłą furorę :) dlatego kontynuujemy temat. Dziś pokuszę się nawet o komentarz do każdej stylizacji. Zaczynamy!

1. jak pasuje znaczy, że dobrze...

A wszystko zaczęło się chyba od tego zdjęcia i mojej ulubionej stylówki z 4 klasy :) nie wiem komu mama dała wtedy w łapę, ale odjechany tornister i idealnie pasująca kurtka na pewno były "spod lady". 


Wszyscy się wtedy zachwycali, że tak ładnie pasuje, więc na długo weszło mi do głowy,że "kompleciki" to klucz do sukcesu. I tak przez wiele lat wszystko było pod kolor, kolczyki, lakier ma paznokciach, cień do powiek, a nawet bielizna i skarpetki.

jeansowa mini hit tamtych lat :) oczywiście w duecie z cielistymi rajtami

fioletowe bolerko, kolczyki, cień .... i buty też były fioletowe...i torba :)

inspiracją dla tego outfitu była chyba jeansowa stylizacja Britney i Justina. do tego złote dodatki...dużo złotych dodatków... kto bogatemu zabroni...

Z tej obsesji dopasowywania rzeczy na szczęście już się dawno wyleczyłam i teraz im coś bardziej nie pasuje, tym lepiej, szpilki do dresu, sportowe buty do sukienki, czarne buty i beżowa torba - żaden problem ;)

2. a co to za dżaga???

No co? Taka moda była. Jak się odkrywało to już na całego - wszystko. 

- Zrzuta na zupę! Po grillu jedziemy do Manieczek!

nie tak szybko, bo ciasne te spodenki!!!

bieliznę też mam w kropki ;) chcesz zobaczyć? :)

najpiękniejszo w cały klasie



Teraz jak krótka mini - to długi rękaw, jak głęboki dekolt - to uda zakryte ;) 

3. na solce na blaszakach jest promo w piątki

- Po wypłacie muszę kupić Ziemię Egiptu!

Opalanie, zwłaszcza twarzy, to największa krzywda, jaką możemy sobie wyrządzić. Dziś zamiast olejku do opalania używam filtra 30 SPF, a solarium zamieniłam na samoopalacz. Twarz powinna zdecydowanie być o ton jaśniejsza od reszty ciała.

4. S jak... nie, nie jak sex... jak satyna!

przytupaja dobra była, ino się spotełam jak żem z sasiadem dylała, za mocno w piecu napolili

szajn brajt lajk a dajmont

Dziś satyna nie przystoi już nawet starym babom, niestety króluje na imprezach i nie wiem dlaczego zazwyczaj decydują się na nią osoby z nadwagą. Przecież nie od dziś wiadomo, że błyszczące tkaniny dodają kilogramów. 

5.pamiętaj,  żeby włosy miały idealny woljum, każde pasmo trzeba tapirować 7 razy

no rób to zdjęcie, bo zaraz oklapną!

Tapirowanie sprawia, że nasze włosy wyglądają jak hełm. Dziś wyciągam włosy na okrągłą szczotkę.

Na błędach się człowiek uczy i fajnie tak powyciągać stare fotki i pośmiać się. Niestety niektóre błędy w stylizacjach i makijażu spotykam także dziś na ulicy. 

A wy jakie popełniałyście stylizacyjne gafy??? Koniecznie piszcie w komentarzach :)

buziaczki pa :***


znalazłam też jedno ładne heh i oprócz nieroztartej czarnej kreski na dolnej powiece nie mam się czego doczepić ;)


11 komentarzy:

  1. Hahaha jesteś niemożliwa!!!
    Moje modowe grzechy to cieliste rajtki i przezroczyste naramki od stanika do gorsetu :))) te silikonowe naramki widuje dziś czesto, zresztą tak jak opalone rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonowe naramki zło wszechczasów :)

      Usuń
  2. Promo na blaszakach i ziemia egiptu wygrały 😂 !

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą bielizna w kropki to pewnie żart..

    OdpowiedzUsuń
  5. A nosiłaś jeansowa mini i leginsy za kolano?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaak! Satyna rządziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uległam tej modzie na solarkę, kompleciki, białe kozaczki, legginsy do jeansówki itd ale i tak nie mogę nazwać się ikoną mody kilka lat temu (jesteśmy w podobnym wieku), za to satyna na studniówce musiała być;) choć sukienka była bardzo skromna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja kreacja studniówkowa to był dopiero sztos! Motrizia Gomez co ją psy zaatakowały i kiece poszarpały. Oczywiście wtedy byłam kreacją zauroczona na tyle, że ponad 400 zł za nią dałam haha niestety nie mam zdjęcia, które w pełni oddałoby piekno tego outfitu aaaa i dodam, że kiecka prześwitywała w blasku fleszy :))))

      Usuń