sobota, 16 stycznia 2016

nie ma ludzi brzydkich, są tylko biedni???...


Jestem wielkim fanem facebookowego profilu NIE MA LUDZI BRZYDKICH, SĄ TYLKO BIEDNI oraz STARE ZDJĘCIA POLSKICH CELEBRYTÓW. Zdjęcia, które tam zamieszczają są bardzo śmieszne, a podpisy genialne :) Nie jestem internetowym hejterem, a śmieje się, bo sama kiedyś wyglądałam podobnie. Ale czy faktycznie jest tak, że osoby przedstawione na tych zdjęciach wyglądają teraz lepiej, ponieważ poddały się kosztownym zabiegom czy operacjom plastycznym? 
Niekoniecznie. 
Kiedyś były inne czasy, inna moda. Nie było facebooka, instagrama, blogów modowych, youtube... nawet nie każdy miał komputer i internet. Nie można było na bieżąco śledzić tego co modne i na topie za wielka wodą. Więc nosiło się to, co modne tu i teraz. A w Polsce rządziła tandeta. I ja tez własnie tak wyglądałam- TANDETNIE. Im krótsza mini, tym lepiej, do tego bluzka odsłaniająca brzuch... dekolt i plecy. A jak! Przecież chodzę regularnie na solarium, to co się będę zakrywać! Na twarzy heban, nikt wtedy nie słyszał o konturowaniu, po prostu na całą twarz nakładało się równomiernie najciemniejszy dostępny podkład. Do tego czarna kreska, różowy błyszczyk i obowiązkowo tapirka. Na większe wyjścia satyna i cieliste rajtuzy ;) Szkoda, że nie było wtedy telefonów z aparatami, miałabym na pewno całą galerię swoich wystrzałowych stylówek i makijaży...a tak mam tylko kilka.
Czasy się zmieniły, zmienił się kanon piękna, zmieniłam się i ja. Można by nawet rzec, że wyglądam zupełnie inaczej. Czy potrzebowałam do tej zmiany dużo pieniędzy? Nie zatrudniam stylisty, ubieram się sama. Jeżeli śledzicie mojego bloga, wiecie zapewne, że ubrania kupuje głównie w lumpexach za grosze. Przed imprezą nie korzystam z usług kosmetyczki czy fryzjera, maluję i czeszę się sama, inspiracji szukam w internecie. Używam dość tanich kosmetyków (zobacz post klik) i nie korzystam z usług medycyny estetycznej. Ćwiczę w domu z Mel B lub Anną Lewandowską. Nie zamawiam fit-cateringu, gotuję sama z ogólnodostępnych produktów. A operacje plastyczne? Decyzje o powiększeniu ust odkładam z roku na rok, powiększam je optycznie "domowym sposobem". 
Zatem niekoniecznie nasz wygląd zależy od stanu portfela. "Ona wygląda lepiej, bo ma kasę na ciuchy, kosmetyczkę i siłownie" to najgorsza wymówka. Ostatnio przeczytałam ciekawy artykuł, z którego dowiedziałam się, że tylko 7% kobiet jest zadowolonych ze swojego wyglądu. Czy jesteś w tej szczęśliwej siódemce? Jeśli nie to do dzieła! Zawsze jest czas na zmiany! Powiem wam szczerze, że ja podobam sie sobie bardziej niż 10 lat temu, mimo, że przybyło mi parę zmarszczek ;)

A teraz zostawiam was z kilkoma moimi zajebistymi stylówkami sprzed lat ;)  na pewno, gdybym była sławna, ktoś by je upublicznił, żeby hejterzy mieli pożywkę












koniecznie obczajcie profil
 NIE MA LUDZI BRZYDKICH, SĄ TYLKO BIEDNI
oraz
STARE ZDJĘCIA POLSKICH CELEBRYTÓW
 na fb!!!




25 komentarzy:

  1. O matko! Patrzę i nie wierzę jaka byłaś kiedyś chuda!!! Ramionka jak patyczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wierzę jak patrze :) ale to jedno z moich ostatnich zdjęć w takim stanie. Potem zaczęłam beać pigułki i zaczęły się problemy z alergią i musiałam brać leki, po których przytyłam, nie jakoś dużo, ale dla kogoś, kto całe życie był za chudy, była to sytuacja nie do przyjęcia.

      Usuń
  2. Faktycznie wyglądasz teraz o wiele lepiej :) ale masz racje, taka była wtedy moda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stare zdjęcia polskich celebrytów czasem zaglądam. Ale cóż - taka kiedyś była moda, fryzury. Ogólnie za najgorszy okres w modzie uważam lata 2000-2005. Praktycznie większość osób wyglądała niekorzystnie, w tym i ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie masz rację!:) moda powraca, strzeżmy się!

      Usuń
  4. Kiedy było zrobione 3 zdjęcie i ile wtedy ważyłaś, jeśli można zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 3 zdjęciu wkładasz sobie renke w gacie czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zakrywam sobie rĘką plaster przyklejony na bliźnie po operacji...czy jak :D

      Usuń
  6. o kurde, na nie których wcale tak źle nie wyglądałaś. Ty chyba miałaś już wszystkie fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dokładnie wszystkie :) mam malo "brzydkuch" zdjęć bo zostawiam zawsze tyljo te w miare ok :) inne udą do kosza. Jeszcze poszperam i może coś znajde :)

      Usuń
    2. Heh dokładnie wszystkie :) mam malo "brzydkuch" zdjęć bo zostawiam zawsze tyljo te w miare ok :) inne udą do kosza. Jeszcze poszperam i może coś znajde :)

      Usuń
  7. Fajne luźnie pióro:) miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiej firmy nosisz soczewki? Wyglądają bardzo ładnie i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma sie do czego doczepić i z czego śmiać, wygladałaś bardzo ładnie i małaś ładne ciuchy, buty, wiec mozesz być z siebie dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wtedy mi się wydawało, że wyglądam zajebiście, ale nie mam nic złego w śmianiu się z tego teraz. Pewnie za 10 lat stwierdze, że dziś wyglądałam syfnie :)

      Usuń
  10. dziewczyna ze wsi wyjdzie, wiocha z dziewczyny nie. prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od 4 lat na wsi mieszkam, wczesniej całe życie w mieście, więc nie wiem jak to jest z tym "wychodzeniem", ale skoro tak mówisz, to może z doświadczenia coś wiesz na ten temat. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Czym się zajmujesz na codzień jeśli można wiedzieć ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym, czym każdy, praca dom, nic ciekawego i nie jest to związane z blogiem.

      Usuń
  12. Jakiejś strasznej tragedii to na tych zdjęciach nie ma :) Zresztą takie były czasy. Niektóre elementy garderoby z perspektywy czasu przerażają, vide np. takie getry (dziś legginsy) z lycry - takie strasznie opięte i błyszczące. Albo podobne w wersji krótkiej, tzw. kolarki. To była jazda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bywało gorzej, tylko zdjęć brak. Musze poszperać. :)

      Usuń
    2. To jak coś wyszperasz, to wrzuć na bloga :) Jednak brak cyfrówek w tamtych czasach mocno ograniczał aktywność fotograficzną, a co za tym idzie ilość zdjęć - a byłoby na co popatrzeć.

      Usuń
  13. wszystko prawda. od siebie dodam, że jako kobieta w podobnym wieku jak Ty, jestem teraz świadoma swoich atutów i mankamentów. wiem co podkreślić, a co ukryć. kiedyś bezkrytycznie ubieram to, co mi się spodobało, nie biorąc pod uwagę, czy mi pasuje i czy 'wypada'. poza tym nauczyłam się korzystać z kosmetyków. trochę mi zajęło zanim znalazłam odpowiednie to odcieniu i rodzaju skóry. jak patrzę na młode dziewczyny to widzę, że popełniają podobne błędy. kiepski makijaż, przerysowane brwi, natapirowane włosy i ciuchy z taśmówki..parka, sneakersy i czarne leginsy. dzisiaj wydaje się to im super, a za 10 lat będą miały podobne przemyślenia, jak my teraz. pozdrawiam :) btw. całkiem niezłe te stylówy, nawet jak na 'tamte' czasy ;)

    OdpowiedzUsuń