piątek, 17 lipca 2015

sale%%%%....


Jak u was szał wyprzedaży? U mnie na razie w miarę spokojnie, ale mam zamiar jeszcze się obkupić. Najpierw muszę jednak zrobić generalne porządki w szafie i zobaczyć, czego mi brakuje, żeby nie kupować zbędnych rzeczy, których i tak nie będę nosić.

Dziś w roli głównej przeceniona bluzeczka, do której w promocji dobrałam okulary -50%.








bluzka/okulary - House %%%
spodnie - sh - 2zł
buty - CCC
wisiorek - DIY


follow me:

snapchat: isa.bella84

INSTAGRAM: isa.bella.84








6 komentarzy:

  1. Ja niestety zaszalałam.

    Widziałam cie na rynku :) bluzeczka super, ale rower jeszcze lepszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzeczka idealna na upały;) okularki tez Ci pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzeczka! U mnie, na szczęście, obyło się bez szaleństwa :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka a z wyprzedażami u mnie raczej spokojnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń