czwartek, 21 maja 2015

sexy black lace...


Dziś zgrywam elegancką paniusię, ale taką prawdziwą paniusią na pewno nie jestem. Lubie pić piwo z gwinta i zawody, kto głośniej beknie :) oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku, w domowym zaciszu, wśród najbliższych przyjaciół, bo jak mi ktoś beka lub przeklina ze stolika obok w restauracji, to wtedy wychodzi ze mnie ta sztywna, przewracająca oczami i robiąca zdegustowane miny paniusia. 

Ostatnio pokazywałam wam bluzkę z baskinką w połączeniu ze spodniami klik ,  dziś w zestawie z ołówkową spódnicą.







urodzinowo w Restauracji Jabłona w Powidzu

koronkowa bluzka z baskinką - szyta na zamówienie
ołówkowa spódnica - sh - 4zł
torebka - po babci
szpilki - sh - 2zł



7 komentarzy:

  1. Wyglądasz na wysoką, może to te buty :D ile masz cm wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny elegancki zestaw, bardzo podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz genialny styl :* Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. z takich zestawów Cię pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) trochę się u mnie pozmieniało z outfitami, retro spoko, ale dodaje lat, a w tym wieku to już trzeba sobie odejmować niestety :)

      Usuń
  5. Świetny look i to za grosze! Baskinka cudo!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/duga-spodnica-i-pewien-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń