wtorek, 5 maja 2015

pierwsze koty za płoty...


Czuje się, jakbym nigdy nie prowadziła bloga i zaczynała od zera. W głowie totalna pustka, mimo iż nigdy jakoś specjalnie się nie rozpisywałam. Myślę, że tak pozostanie. Sama nie lubię czytać długich wywodów, wole postawić na fotki, poza tym co tu się wielce rozpisywać o ciuchach? Lubie się fajnie ubrać, ale ciuchy to tylko ciuchy, nie traktuje ich jak relikwie. Tym bardziej, że kupuje je za grosze w lumpexach, to też pozostało bez zmian ;) Nadal nie podążam ślepo za trendami, z modowych nowości wybieram to, co mi się podoba, pasuje do mnie i do mojego typu sylwetki, a z tą sylwetką bywa różnie hehe. Jeżeli śledziliście mojego bloga regularnie wiecie, że uwielbiam panterkowy print, a kiedy zaczyna robić się ciepło stawiam na nieśmiertelny styl safari. Kolory ziemi, naturalne tkaniny, motyw panterki czy wężowej skóry to coś, co uwielbiam wiosną i latem, niezależnie od tego, czy jest akurat modne, czy nie. Bluzeczkę zakupiłam w lumpku zimą i nie mogłam się doczekać, kiedy ją założę. Ma niepowtarzalny, zwierzęcy print i ciekawy dekolt na placach. Niestety okazała się być bardzo niekomfortowa w noszeniu, dekolt się obwieszał i stale trzeba było go poprawiać.  Tak więc  bluzeczka powędrowała do torby z ciuchami na wydanie, ale przykro mi nie jest, bo to tylko bluzeczka, a w szafie takich pełno ;)

p.s. zapuszczam włosy wrrrrr ;( i niestety będę was teraz straszyć ta fryzura na urzędniczę...tęsknie za moja fryzurka ala Miley Cyrus:((((








panterkowa bluzeczka - sh - 2zł
skórzana spódnica vintage - sh - 4zł
torebka - Gucci - sh - 16zl
buty - sh - 2zl

makijaż oczu wykonałam dokładnie tak samo jak Maxineczka, jeśli wy szukacie makijażowych inspiracji to polecam jej kanał na youtube - link do makijażu



Ah czas pędzi nieubłaganie i aż trudno mi uwierzyć, że pierwszy post z tą spódnicą dodałam prawie pięć lat temu!!!







7 komentarzy:

  1. To jest dopiero look - za kilka złotych, a wyglądasz jak milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest cudowna! Ja wszystkie swoje skórzane czy tam ekoskórzane ma właśnie z lumpa ;) Ja mam inaczej, jak mnie najdzie to mogę pisać i pisać :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie kciuki w górę za ten ubiór, jestem bardzo na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie nowy post ;) Już myślałam że się nie doczekam ;) Spróbuj tą bluzkę zwężyć po bokach może będzie lepiej wyglądać bo jest naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już poszła w świat :) misła po prostu za duży dekolt i o ile stało się nieruchomo, to było ok, ale już w trakcie użytkowania trzeba było stale poprawiać, żeby nie było widać praktycznie całego stanika.

      Usuń
  5. Ja bym tam tej bluzki nie wyrzucała.

    OdpowiedzUsuń