sobota, 16 maja 2015

everyday outfit: white and gray casual...


Ostatnio pisałam o doładowywaniu akumulatorów nad morzem. Niestety mieszkam w Wielkopolsce, dlatego nie bywam nad Bałtykiem zbyt często. Kilkugodzinna podróż, nawet dobrej klasy autem, to dla mnie istna mordęga,  dlatego szczerze podziwiam osoby, które decydują się na autokarowe zagraniczne wycieczki. Mnie robi się niedobrze na sam widok autobusu, więc raczej wolałabym zostać całe wakacje w domu, niż tłuc się przez pół Europy, nawet do najpiękniejszego zakątka na ziemi ;)
Na szczęście moja najbliższa okolica też jest ciekawa. W pobliżu znajduje się Jezioro Powidzkie, drugie najczystsze jezioro w Polsce. Co roku spędzam tam wakacje, a zimą wyskakuję odpocząć na weekend. W ostatnim czasie w Powidzu powstało kilka nowych inwestycji, min wyłożony kostką brukową chodnik i teraz, po obiedzie w mojej ulubionej restauracji, mogę iść spacerkiem, wzdłuż jeziora, aż na dziką plażę... a buty w końcu pozostaną czyste ;)









szary sweter - sh - 2zł
białe spodnie - sh - 2zł
buty - adidas - sh - 5zł
szal - LV - prezent
duża torba - Pepco - 39zł
mała wężowa kopertówka/saszetka - sh - 4zł



moje ulubione miejsca nad Jeziorem Powidzkim:






a jakie są wasze ulubione miejsca ???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz