czwartek, 7 maja 2015

everyday outfit: vintage Armani Jeans/ 90's style



Już jakiś czas temu zrezygnowałam z noszenia spodni biodrówek. I nie chodzi tylko o fakt, że takie spodnie są niewygodne, zjeżdżają z tyłka oraz tworzą nieestetyczne fałdki, nawet na szczupłej sylwetce. Najbardziej wkurza mnie to, że nosząc je regularnie, w okolicy bioder powstaje wgłębienie, które potem widać kiedy zakładamy np. dopasowaną dzianinową sukienkę. Jest to spowodowane tym, że takie spodnie zazwyczaj musimy mocno ścisnąć paskiem, a pasek uciska na nasze ciało.

Spodnie z wysokim stanem mają same zalety. Sprawiają, że moja sylwetka, bez wyraźnie zaznaczonej talii i bioder, staje się bardziej kobieca, no i co najważniejsze nie ma obawy, że nachylając się zaświecimy gołym, pozimowym, białym niczym słonina tyłkiem hihi :)







jeansy - Armani Jeans - sh - 2zł
ramoneska - New Yorker
bokserka - sh - 2zł
buty - zwykły sklep
torba - biedronka
naszyjnik - prezent



6 komentarzy:

  1. ładnie Ci w takich spodniach z wysokim stanem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej ale cudny rower!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz cudny rower, marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, podoba mi się ten pomysł z rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój zestaw, dobry wiosenny look. Brakuje mi okularów, ale jest super! :)

    http://victordictates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądasz! :) No i ten rower... mega! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń