czwartek, 28 maja 2015

don't mess with my dog...


...czyli z tyłu liceum, z przodu muzeum :))))))

Oto przepis na to, jak się ubrać, żeby wyglądać młodziej. T-shirt z zabawnym nadrukiem, jeansy i czapka z daszkiem skutecznie odejmują lat, a w moim wieku to już trzeba ;)



Co nas postarza?

- zbyt mocny makijaż, za ciemny podkład, niezakryte korektorem sińce pod oczami, smoky eyes, zbyt matowa skóra
- nadużywanie solarium, za mocno opalona buzia
- fryzura jak u starej baby (dokładnie taka, jak moja teraz ;( ), kok banan, tapirka, wymyślne upięcia niczym z osiedlowego zakładu fryzjerskiego, włosy ufarbowane na nienaturalne kolory (mahoń, oberżyna itp. )
- komplety biżuterii (srebrny naszyjnik, kolczyki, pierścionek do kompletu), korale, bursztyny
- kapelusze, moherowe berety
- kompleciki: garsonka+spódnica, buty pod kolor torebki, paznokcie pod kolor pomadki
- cieliste rajstopy
- "wygodne" czółenka na niskim korku
- brązowy total look
- styl retro (zwłaszcza na lata 40te)







t-shirt - sh - 4zł
spodnie - sh - 2zł
czapka - New Yorker
pasek - sh - 1 zł
naszyjnik - cropp
buty - zwykły sklep
zegarek - prezent
kolczyki - F&F

Na forum gazeta.pl natknęłam się na bardzo trafny komentarz odnośnie tego, co nas postarza:


dobrze powiedziane :)



Dziewczyny (i kobiety) pamiętajcie!!! Jeśli nie dbacie o siebie, nie odżywiacie się zdrowo, nie pilnujecie wagi, zbyt dużo palicie lub pijecie zbyt dużo alkoholu oraz nie dbacie o kondycję fizyczną, wtedy żaden infantylny outfit was nie uratuje, ponieważ wasz wygląd od razu zdradzi wasz wiek.

Na poparcie powyższego wrzucam fotki sprzed kilku lat, na których, przez niekorzystny outfit, makijaż lub fryzurę, wyglądam o wiele starzej:

2009 r.

 2010 r.

2010 r.


a wy co robicie, żeby wyglądać młodziej?






14 komentarzy:

  1. wyglądasz mega !
    ja tez tak mam, że czasem jak patrzę na swoje stare fotki, to brak mi słów..

    buty super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare fotki są najlepsze! Szkoda, że kiedyś nie było fonów z aparatami i nie można było pykać fotek ot tak przy byle okazji :) a to sie potrafiłam dopiero ubrać, teraz moglibyśmy sie pośmiać hihihi

      Usuń
  2. Staram się znaleźć złoty środek, mam nadzieję, że w jakimś stopniu mi się to udaje. Dużo daje tez sposób bycia, nastawienie do świata, nie marudzenie właśnie, większy optymizm i luz.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie gdy porówna się zdjęcia na tych "starszych" wyglądasz no starzej po prostu. Dodałabym jeszcze, że niektóre dziwnie duże futra bardzo postarzają. No i oczywiście masz rację, grunt to dbać o siebie i swoje ciało, bo bez tego nawet bluzka z jelonkiem Bambi nie ukryje naszej metryki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo ;) w szkole średniej wyglądałam starzej niż teraz w wieku 36 lat;) Miałam ciemne brązowe włosy i nosiłam kwadratowe okulary!!! :p Teraz mam jasne włosy i to odmłodziło mnie o 50% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy była inna moda i co tu dużo mówić, nie dodawała nam uroku. Mam nadzieję, nie nie wróci :)

      Usuń
    2. Ha ha ha ja też ;)

      Usuń
  5. Ale super top!
    P.S. ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze zdziwiłam się, że większość Twoich ubrań jest z second handów lub ze zwykłych sklepów, czy bazarkow, masz widac rękę do okazji ;) świetna stylizacja, jak każda na Twoim blogu, pozdrawiam :)

    http://xyzqui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń