piątek, 14 lutego 2014

niezła z nas parka...


Mowa tu o mnie i mojej nowej zdobyczy - parce do zadań specjalnych. To, obok kożucha, najcieplejsza kurtka w mojej szafie,a mam takich okryć niewiele, bo, jak ostatnio pisałam, nie lubię grubych kurtek. Ta od razu skradła moje serce, nie dosyć, że kosztowała tylko 2 zł, to jeszcze, po odpięciu podszewki, można ją nosić wiosną :) Ja poszłam nawet o krok dalej i wpadłam na to, że jeśli wywiniemy samą podszewkę na lewą stronę, otrzymamy stylowe panterkowe futerko, tak więc z kurtki 2w1 zrobiłam 3w1 :)








parka - GUESS - sh - 2 zł
bluzka - sh - 2 zł
spodnie - zwykły sklep
buty - sh - 5 zł

 knurek Rambuś żegna :)



follow  #Rambo on   INSTAGRAM



6 komentarzy:

  1. O żesz - jaka PARKA (zarówno ta za dwa zeta, jak i ta, którą tworzysz z Pupilem :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta parka ! a piesuś mega czadowy :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że masz miejsce gdzie możesz kupić tak tanio ciuszki. Ja jeszcze nie trafiłam na nic dobrego za dwa zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys tez potrafilam kupic cos w lumpie za duze pieniadze i dziwilam sie jak moja mama przynosila do domu cos fajnego za grosze. Teraz nie latam juz na dostawy tylko ide na spokojnie w ostatni dzien, place mniej i o dziwo lepsze ciuchy udaje mi sie wygrzebac ;-)

      Usuń
  4. Piesek zarąbisty :))))))))00

    OdpowiedzUsuń