sobota, 25 stycznia 2014

everyday outfit: miś...


Zima daje nam nieźle popalić :) Nie ma mowy, żeby przy takiej temperaturze wyjść z domu bez czapki. Niestety fryzura na tym cierpi, zwłaszcza moje krótkie włosy sterczą po zdjęciu na wszystkie strony wrrr :/ Dobrą alternatywą dla czapki jest kaptur, który nie przylega tak ściśle do głowy, niestety nie każda kurtka lub płaszcz go ma. Dlatego niezmiernie ucieszyłam się, gdy znalazłam ten szalik z kapturkiem :) trochę infantylny, ale w każdej z nas drzemie mała dziewczynka i we mnie też, mimo ze w pt styknie mi 30stka :)








szalik z kapturkiem - sh - 2 zł
płaszczyk - sh - 42 zł
spodnie - sh - 2 zł
buty - sh - 5 zł
kolczyki - F&F


mój zmarznięty fotograf pozdrawia :)



7 komentarzy:

  1. Świetny miś. Bardzo fajny zestaw. Fotograf też dobrze się prezentuje ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny miś :))) porteczki też świetna...no i fryz ;)) mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw! Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz.Fajnie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam takiego misia tylko szarego :)) i co że rok do 40ki ? ;)
    imbirella

    OdpowiedzUsuń