środa, 22 stycznia 2014

dzień dziadka...


Dziś post z dziadzią...najstarszy szafiarz w Polsce hehe :)










ja:
puchaty sweterek - sh - 4 zł
spódnica - sh - 4 zł
cekinowe szpilki - sh - 2 zł
biżu - różna
rajty - zwykły sklep (sierść Rambusia gratis :))

dziadzia:
koszula w kropki - sh - 2 zł
spodnie - H&M - sh - 14 zł
buty - sh - 2 zł
pasek mi tu nie pasował, ale nie dało się dziadka za żadne skarby namówić na inny :)

lubisz styl dziadka? zobacz także:

a wy jak spędziliście dzień babci i dziadka????









7 komentarzy:

  1. cudownie razem wyglądacie. Wszystkiego dobrego dla dziadka, ja już nie mam żadnego;/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja :)) 200 lat dla Dziadka w zdrówku i radości :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja lubię te Twoje posty z Dziadkiem! Oboje świetnie wyglądacie:)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziadzia dziekuje za mile slowa ;-) mi tez zostal sie juz tylko dziadek ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Posty z Dziadkiem są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty masz szczęście mieć takiego dziadka, a dziadek, że ma taką super wnusię!!! oboje wyglądacie świetnie! choć dziadzia tym razem nawet lepiej!!!
    Zdrówka dla niego jak najwięcej!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Az mi sie lezka w oku zakrecila. Pozdrow dziadka od kasi z wawy. Dziewczyno bedziesz miala tam na gorze zapisane, widac ze masz wielki szacunek i milosc dla starszej osoby - to piekne i cenne dzisiaj. Oby chociaz pare osob wzielo przyklad z Ciebie i zainteresowali sie starszymi ludzmi w swoich rodzinach.
    Sciskam Cie bardzo mocno, dziadka tez. Cudownie razem wygladacie.

    OdpowiedzUsuń