sobota, 14 grudnia 2013

midi w kratkę...


Dziś łamię swoje zasady, mianowicie, że nigdy nie łączę czarnego z brązem.
W poszukiwaniu spódnicy midi udałam się do szafy mamy :) w sumie to szukałam innej, ale już ją chyba komuś wydała,a szkoda, bo była śliczna, w dużą błękitną kratę,a to wspaniała alternatywa do wszechobecnej czerwieni. Spódnica ma trochę babciny kolor i długość, więc dodałam ramoneskę i szpilki, które podkradłam Beti. W jakimś wywiadzie Tomasz Jacyków mówił, że nie ma gorszej rzeczy, niż pożyczać buty... cóż, panie Tomku, mi się wydaję, że są o wiele gorsze rzeczy...

A wy łączycie czerń z brązem?








kurtka/szpilki - H&M
spódnica - sh
torba - po dziadku
szalik - zwykły sklep


13 komentarzy:

  1. Świetnie! Kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bosko
    uwielbiam takie stylizacje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, rewelacja! Wspaniała spódnica, a torby zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, podoba mi się
    często łączę czerń z brązem nie widzę w tym problemu:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie tych brązów.Czerń bardzo dobrze wygląda z brązem,szczeghólnie z czekoladowym.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna vintage stylizacja. Torebusia i spodnica bardzo babcine cudo. Ja bym sie za toba pare razy obejrzala, zeby zapamietac kazdy szczegol wygladu. Co do brazu i czerni to jak najbardziej mozna laczyc te kolory ze soba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, takie bardzo bardzo moje w moich wizjach, bo jakos nigdy nie wychodzi mi, zeby sie tak fajnie ubrac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie czerni z brązem jest bardzo stylowe. Świetnie się prezentujesz w tym zestawie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za miłe komentarze,
    będę łączyć od teraz czerń z brązem częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Ciebie na nową stronę gdzie możesz całkowicie za darmo sprzedawać, wymieniać swoje ubrania, dodatki, handmade i buty.
    www.bazarkowo.pl
    pozdrawiam:)
    rozmiar jednego zdjęcia max 300kb

    http://bazarkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Romantycznie i tak retro :) Bardzo ładnie Ci w tej fryzurce i kolorze :)

    OdpowiedzUsuń