piątek, 16 sierpnia 2013

moto...


Dziś coś, co w ogóle nie jest do mnie podobne, mianowicie całkiem jesienna stylizacja w środku lata, a to dlatego, że wczoraj było dość chłodno. Normalnie jestem wielkim przeciwnikiem tego typu zabiegów,  wręcz śmieszy mnie wszechobecny wyścig, kto pierwszy założy hity nadchodzącego sezonu. Moja stylizacja to absolutny wyjątek i możecie być pewni, że dopóki nie nastaną pierwsze przymrozki będę nosić letnie sukienki, sandały,neony, krótkie szorty i bikini, będę się kapać w jeziorze i jeździć bez dachu, słuchając wakacyjnych hitów ;)
Sukienka to mój ostatni lumpexowy łup, a jesienią, jak co roku, mamy "wielki powrót kraty" :)






sukienka - sh - 2 zł
buty - sh - 2 zł
kurtka - H&M
kolczyk - DIY z wisiorka

uwielbiam zapach spalonej gumy :)



8 komentarzy:

  1. Jestes genialna. Ta stylizacja to marzenie mego meza, zapalonego motycyklisty :) A i mnie sie szalenie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehee pozdro dla męża- lewa w górę !!! :)

      Usuń
  2. się zgadzam, mnie też śmieszą tego typu zabiegi. moje łupy jesienne czekają cierpliwie na odpowiednią porę roku, choć przyznaję, że ostatnio śmigałam w grubym swetrzysku, tak było zimno.

    Zajebiście wyglądasz i te buty, wow! i znów zaskoczenie, że takie cudeńka w lumpeksie dorwałaś. Chciałabym mieć takiego farta ;). Ale wiesz co? Chyba mamy takie same sukienki hehehe.
    http://ruda-goinginside.blogspot.com/2012/07/options.html ( tylko moja nie była za 2 zeta, buuu. niestety allegro się ceni ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super !
    zazdroszczę sukienki i butów - śliczne są

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest super, mam nadzieję że jeszcze ją pokażesz w całości, a międzyczasie czekam na letnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka oczywiście, że się jeszcze pokaże ;P bo jest super !!! mam zamiar połączyć ją później z zamszowymi szpilkami i czarnymi zakolanówkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Sukienka i buty fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialabym ta sukienke zobaczyc bez kurteczki ciekawia mnie rekawki. Dziewczyno gdzie ty takie cuda wydnajdujesz, bo ja wychodze z sh z pustymi rekami a tez bym chciala cos fajnego za grosika znalezc.

    OdpowiedzUsuń