czwartek, 1 sierpnia 2013

90's jacket...


Żakiet kupiłam w lumpku już parę lat temu, ale nie nosiłam w ogóle, bo nie miałam na niego pomysłu.  Po prostu spodobał mi się jego styl, przypomniał mi żakiety, które moja mama nosiła w latach 90. Dopiero jak zmieniłam fryzurkę okazało się, że pasuje do wielu rzeczy i przede wszystkim do mnie. Zazwyczaj noszę go do czarnych spodni, ale dzisiaj pokazuje trochę odważniejsze połączenie. Lubię ostatnio takie drapieżne outfity, złoto, czerń i mnóstwo panterki ;) sama siebie nie poznaję, to chyba zasługa nowego image'u.









żakiet - sh - 4 zł
koszulka - F&F
spódniczka - F&F
pasek - sh - 2 zł
torba - sh - 10 zł
buty - zwykły sklep
biżu - różna

8 komentarzy:

  1. fryzura jest boska ale juz o tym pisalam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko wyglądasz :) idealny zestaw

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny żakiecik :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygladasz :) tak kobieco ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita stylizacja! Najbardziej podoba mi się marynarka. Gratuluję tej konsekwencji w stylu vintage : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za panterką kurczę, ale gdy patrzę na Ciebie, to bez wahania skopiowałabym cały zestaw ;). No oczywiście gdybym miała takie boskie nogi hyhy. ;D
    żakiet jest cudny!

    OdpowiedzUsuń