piątek, 31 maja 2013

black/white ...


Trendy wiosna lato 2013 nie przypadły mi do gustu. Paski to nie mój deseń, tak samo kropki czy plemienne wzory. Oczywiście nie mówię, że nie założę, tym bardziej, że znalazłam w lumpku śliczny biało-czarny sweterek. Same zalety, nie tylko tanio, ale także wiadomo, że nie pofarbuje w praniu, bo już przecież było prane :) Poza tym miałam nadzieje, że trochę poszerzy mnie w ramionach, ale niestety od każdej reguła są wyjątki i paski nie zawsze pogrubiają.



sweterek - sh - 2 zł
spódnica - sh - 4 zł
pasek - sh - 2 zł

Mam nowy fryz ;)



Nie, nie było mi żal ;)

włoski:
cięcie: salon fryzjerski DAGMARA - Września
farba: Kosswell Professional - 902 DUNA

12 komentarzy:

  1. sweterek jest uroczy - i te ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra fryz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnemu we wszystkim ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa!! ależ zajebi... masz fryzurkę :) kochana wyglądasz cuuudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo korzystna zmiana, bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na Twoją fryzurkę!!! Wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie w nowej fryzurze!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swiwtny swetrek a wlosow nie powinno byc zal. Wygladasz naprawde oblednie i ta fryzura jest stworzona dla Ciebie. Super, naprawde :)Nie moge sie napatrzec na tego gifa. Fajny jest, masz fajne spojrzenie z tym lookiem z lat 60.

    OdpowiedzUsuń
  10. super fryzurka

    OdpowiedzUsuń