wtorek, 16 kwietnia 2013

sssnake...


Nareszcie ciepło... tylko woda jeszcze zimna :) a szkoda, bo bym z chęcią wskoczyła :)










koszula - sh - 4 zł
spodnie - sh - 9 zł - były już  tu
kopertówka - sh - 10 zł
kurtka - H&M
buty - mojej siostry studniówkowe :)

lubisz motyw węża? zobacz także: welcome to the jungle

Szpilki z ostrymi noskami powróciły na dobre :) Ale uwaga, to wcale nie znaczy, że możemy wyciągnąć z piwnicy swoje stare ukochane, zapinane wokół kostki szpileczki z dwumetrowym szpicem, kupione 15 lat temu (które niestety królowały w remizach jeszcze całkiem niedawno). Takie buty zestawiamy też inaczej niż kiedyś, zamiast dobrać do nich za długie spodnie z lekko rozszerzanymi nogawkami lub ultrakrótką  mini, zestawmy je ze spodniami kończącymi się tuż przed kostką :) będzie sexi.

Ja zostawiłam sobie z tamtych czasów tylko jedną parę... mam do nich sentyment, ale oczywiście publicznie nosić ich nie będę :)

ja za młodu :) 2004 rok

moda powraca, niech i figura wróci !!!! :)

12 komentarzy:

  1. Piękne szpilki i uczesanie :) zdjęcie z 2004 mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie :) I nie rozumiem dlaczego powracać ma figura z 2004 skoro ta obecna jest rewelacyjna?

    Posiadam również taką koszulę z sh i stałaś się dla mnie inspiracją jak ją zestawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko teraz to trzeba się o taką trochę postarać, a wtedy nie trzeba było :)

      Usuń
  3. Jakie piękne zdjęcia, zwłaszcza pierwsze, nie dziwię się, że dałaś je na nagłówek.
    Takie spodnie za 9 zł - zazdrość... ;)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz i naprawdę nie przybyło Ci latek, jak ja porównuję swoje zdjęcia sprzed 10 lat to niestety nie mam powodów do radości :/

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz wyglądasz o wiele lepiej i dużo młodziej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia i stylizacja, z pazurem i z klasa i jakas lagodnoscia jednoczesnie. Figure masz wciaz doskonala, nie widze roznicy miedzy latami poprzednimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Ty masz do swojej figury :)
    Teraz masz kształty :)

    No, a czuby bomba :D Też miałam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sh czyli ? fajne spodnie u mnie w mieście takie są po 30 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. łał u mnie nie ma takiego Lumpexu .... szkoda ;p
    ślicznie masz stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Yes! Finally something about Vacation.

    Visit my homepage - прямые рейсы в австрию

    OdpowiedzUsuń