niedziela, 28 kwietnia 2013

buty z rambusia ...


Rambuś ostatnio strasznie mnie wkurzał,  ślinił się, chrapał całe noce, zostawiał wszędzie pełno sierści i stale by tylko chciał się bawić, a ja nie mam czasu :P Dlatego postanowiłam przerobić go na buty. Są bardzo wygodne, no i mają śliczny rambusiowy kolor.


To oczywiście żart heheheh buty dostałam od siostry, a Rambuś żyje i ma się dobrze, to moje słoneczko kochane i nigdy bym go nie skrzywdziła. Mało tego, w piątek miał pierwsze urodziny, była imprezka, prezenty, a nawet tort :)








buty - od siostry
kurtka - H&M
spodnie zwykły sklep
koszula - sh - 2 zł

Ale ten czas szybko leci.Jeszcze niedawno był taką małą kluseczką, a teraz duży knurek. Wklejam kilka moich ulubionych zdjęć Rambusia :)











13 komentarzy:

  1. Super zestaw! I psiaczek cuuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! ;) A piesek bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort pełna profeska jakby nie patrzeć:) świetny ten Twój pies

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny buldożek, ja mam mopsika :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mopsika chciałam na początku jako koleżkę dla Rambusia, ale na razie dam sobie spokój :) eheheheh

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. rambusiowa miłość nie zna granic :)

      Usuń
  6. fajne buty i koszula, a jaki piesek <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruje na takie buty, a Twoj piesio cudny, jego brzuszek mnie powala, mega slodycz :)

    OdpowiedzUsuń