niedziela, 18 listopada 2012

dziewczyny lubią brąz ...


... niekoniecznie ten z solarium :)
Sukienkę wyczaiła w lumpie moja siostra. Kiedy zostałam zaproszona na 40-lecie ślubu od razu o niej pomyślałam. Ma odpowiednią, wizytową długość, a za duży dekolt spiełam broszką po babci. Brąz nie należy do moich ulubionych kolorów, ale ten zestaw przypadł mi do gustu :)















sukienka - Asos - sh
torba/pasek/rajty - sh
buty - zwykły sklep
broszka - po babci

Miałam na sobie jeszcze płaszcz, ma się rozumieć, tak tylko do zdjęć się rozebrałam :)
płaszcz - Dan Hen
futrzana etola - DIY


18 komentarzy:

  1. aaaale figuraaa<3333 zazdroszczę:)
    mogłabyś w pokazie Victoria's Secret iść:))
    świetny outfit, podkreśla nienaganna figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka niezła :) i pomysł z broszką godny uwagi. Tylko jakoś akurat ten konkretnie pasek mi tu nie leży ;)może po prostu za dużo tego brązu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak milion dolarów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest rewelacyjna - z trudem moge uwierzyć, ze takie cuda w sh znajdujesz. Ja nie mam az style szczescia. Jedyne co to broszke bym zdjela - kloci mi sie z klamra paska.

    Bardzo podoba mi sie, ze nie jesteś kopia manekina z zary i nie odtwarzasz lookbooki z sieciowek.

    Pozdrawiam,
    https://mon-cherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brąz nie należy również do moich ulubionych kolorów, ale ta sukienka ma coś w sobie i wygląda na Tobie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co bys nie zalozyla, we wszystkim wygladasz dobrze.Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądasz. ja tylko to futerko był założyła też i do sukienki, bo pasuje tutaj idealnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się podoba! bardzo elegancki zestaw, a przy tym nie przesadzony, w stylu Victorii B. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie Ty mieszkasz, że masz takie zajebiste lumpy? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną figurę, w sam raz do takich sukienek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co trzeba zrobić aby mieć taka figurę ? :)
    Super blog - będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny blog! Obserwuję :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wydajesz się być bardzo wysoka:) ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie sukienka :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń