środa, 18 lipca 2012

turquoise ...


Sukienkę znalazłam w lumpku i muszę się przyznać, że długo się zastanawiałam, czy ją wziąć, mimo, że kosztowała tylko 2 zł ;) Ale wystarczyła wizja wesela mojego brata i mnie ubranej a la Jackie Kennedy albo Królowa Elżbieta II na ślubie księżnej (mówię tu o pastelowym total look'u) i sukienka była moja :) Oczywiście zostanie skrócona i trochę zwężona, a do tego czasu pełni funkcję letniego płaszcza :)

Tak, zadarł mi się kołnierzyk, już poprawiam ;P








sukienko-płaszcz - sh
spodnie - Miss Sixty - były już  tu
torba - sh
buty - Zara - były juz  tu
kredka do oczu - Essence


Siad! Dobry piesek ;)

14 komentarzy:

  1. zastanawiałas się ???
    matko-to perełka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !!!

    co za piękny look ...


    po prostu się zakochałam w tym płaszczyku - jest super !!!


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG


    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak mały!
    A sukienka świetna jest i funkcjonalna, bo jako "płaszczyk" też bosko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta sukienka w wersji letniego płaszczyka, a kolor pasuje pięknie do Twojej urody:)
    buty świetne.
    poza tym jestem zakochana w Twoim piesku (wybacz musiałam to powiedzieć) :)
    i lubię bardzo patrzeć na łowy z sh bo chyba sama najbardziej mimo wszystko lubię robić tam zakupy.
    będę zaglądać,

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja :)) Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie to właśnie jest bardziej płaszcz niż sukienka, tak czy siak - bardzo ładny kolor, choć guziki bym zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak mogłaś się nad nią zastanawiać?! jest rewelacyjna! czekam na fotki z wesela! u mnie też takie będą:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam na konkurs z Lilly Fashion.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ladny odcien blondu, mozesz zdradzic jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wdzianko jest super,zazdroszczę, a Twój pomysł na zestawienie niesamowity!!!!!!Retro z pazurkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. farba "by fama" kolor średni złoty blond 7.3, właśnie za chwilkę farbuje na ciemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuuuper sukienko płaszcz! i super słodziak na smyczy! Pozdrawiam! Ka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez sie dziwie, ze sie zastanawialas i ciesze sie, ze kupilas, bo wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń