wtorek, 3 lipca 2012

Rambo. Pierwsza krew ...

dzieci (średnia wieku ok 9 lat): - Jak się wabi?
ja: - Rambo.
dzieci:- Ale super imię !!!
ja: - Ciekawe, czy w ogóle wiedzą kto to był.
Jagoda (18 lat): - No ja wiem kto to, nawet oglądałam tą część, co się bił z tym blondynem Niemcem.
ja: - No tak, ale to był Rocky Balboa :p





koszula - sh
spodenki - DIY
piesek - buldog francuski, 2 mies. :*


moje nowe motocyklówki na shadow'a za 2 zyla ;)



bonus
dla tych, co nie wiedzą, kto to Rambo 
yeah ;)


13 komentarzy:

  1. Swietne buty!
    A ten blondyn to byl chyba Rosjanin, a nie Niemiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie za gorąco ci w tym pięknych bucikach? ;)
    tak czy siak fajne są, to samo koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia;)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek jest cudowny ale jescze bardziej podbają mi się buty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak, jaki ma cudowny brzusio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten blondyn to był chyba Rusek, a nie Niemiec, jeśli dobrze pamiętam :)(ta, lubię ten film ^^). boski pies i w ogóle wielkie spoko, muszę sobie taką koszulę sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  7. kozacka koszula! i masz piękne zdjęcie profilowe, mm! o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, strasznie podoba mi się twój styl. jest taki orginalny. napewno będę tu zaglądać częściej <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/ zapraszam do siebie<3
    X

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko jaki słodziak z tego Rambo <3 :-)))

    OdpowiedzUsuń