niedziela, 15 lipca 2012

everyday outfit: 2in1 vintage bag ...


Torbę wyszperałam w lumpie i od razu się w niej zakochałam :) jest trochę zniszczona gdzie nie gdzie, ale te niedoskonałości dodają jej charakteru. A najlepsze jest to, że można ją nosić na dwa sposoby.








gdzieś tam w jakiejś gazecie ktoś się reklamuje jako spec od mody za grosze i robi stylizacje, w których niektóre części kosztują nawet ponad 250 zł , a cały outfit czasami ok 600 zł... heloł ???!!! 
ja robię stylizacje, nie tracąc fortuny :P

torba - 12 zł
sweterek - 2 zł
bluzka - 2 zł
spodnie - 13 zł
balerinki - 2 zł
okulary z gazety - 9,90 zł
wszystko z lumpa ma się rozumieć ;)

pa pa całuski od Rambusia ;*

16 komentarzy:

  1. masz dobre oko i dobre lumpy na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;)
    obserwujemy? ja już obserwuję ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, też mnie wkurzają te niby niedrogie stylizacje z gazet, gdzie każda osobna rzecz kosztuje więcej niż cały mój zestaw. A Ty wyglądasz świetnie i bardzo stylowo. Twój piesek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torba, chciałabym mieć tyle szczęścia w polowaniu ;) a piesio przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw!!!! ślicznie Ci w tych kolorach!!!! figurę masz boską:) mam pytanie ile masz wzrostu?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale est cudna!!!! Chcę taką :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak ♥! A co do stroju, bardzo fajny, prosty zestaw. Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę torby, uwielbiam takie starowinki, nadgryzione zębem czasu, co świadczy o ich niezwykłości, że były noszone tak często:)
    też bardzo lubię lumpki, nie tylko za ceny, ale za perełki, których nigdzie nie dostanę, tylko tam:))
    cudny zestawik, wesoły bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba ciekawa ale i Ty ogolem wygladasz rewelacyjnie. Bardzo podoba mi sie Twoj styl. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami wszystko, co mam na sobie też pochodzi z lumpexu. Kocham second-handy i mogłabym spędzać tam całe dnie. Będę wpadać tu częściej i podglądać co upolowałaś w lumpie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. first great look! love the bag!! and your dog is sooo cute! I fall in love.... ahh

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, you're doing an incredible job! And such a beautiful post!
    Follow each other? ;*

    xx,
    L.
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację te stylizacje za grosze wołają o pomstę do nieba!
    niech zyją żółte spodne

    OdpowiedzUsuń