środa, 25 lipca 2012

blue dress ...


Czasami zdarza się tak, że kupujemy sukienkę na jakąś okazję, płacimy za nią nie mało, a potem sukienka leży w szafie zapomniana, bo nie mamy jej gdzie założyć. A wcale nie musi tak być, wystarczy do takiej sukienki dodać np. ramoneskę, żeby odebrać jej oficjalny charakter i można śmiało iść na niedzielny spacer lub randkę.Co prawda akurat ta sukienka wcale nie była taka droga, kupiłam ją jakieś 4 lata temu na wesele za ok 60 zł, ale zdarzało się na takie okazje kupować kreacje za 200 lub 300 zł, a to już kupa siana ;)










sukienka - zwykły sklep
ramoneska - H&M
torebka/buty - sh
kolczyki - prezent od siostry


nawiązując do kreacji weselnych przypominam o pewnych zasadach  klik

ojejciu mój piesek kochany!!!

13 komentarzy:

  1. no i widzisz....zwyły slep-i można!
    ja tam samo na wesele zakupiłam w zwykłym sklepie i bez nadęcia się ubrałam :))
    fajna kiecka,odkryte plecki...na spacery wieczorowe nad morzem,tak ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz w takim kobaltowym odcieniu ! Fajna ta ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty zawsze wyglądasz pięknie!!! A sukienka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadałaś jej codziennego charakteru, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ale bardzo podobasz mi się w blondzie ! psa oddawaj ! :)

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest śliczny zegarek z brylancikami w dowolnie wybranym kolorze !!! :)

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kobiecość pomieszana z rockandrolowym stylem, bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! fajne buciki

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie takiej ramoneski poszukuje!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, wręcz perfekcyjnie! :)

    zapraszam, u mnie konkurs, a w nim do wygrania dowolna para butów :)
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny look!!

    sukienka sama w sobie jest trochę zwyczajna,
    ale w połączeniu z ramoneską i dodatkami wygląda po prostu cudnie !!!


    Pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. matko...jaka śliczna sukienka...zachwycająco w niej wyglądasz!!! rady dotyczące weselnych kreacji poczytałam, bo właśnie jestem przed taką imprezą;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie! moje ulubione połączenie: zwiewna sukienka i ramoneska :) a piesek kochany <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń