wtorek, 26 czerwca 2012

grandpa's jeans ...


Spodnie kupiłam dziadkowi w lumpie. Niestety nie przypadły mu do gustu, raz mówił, że za małe, żeby za chwilę stwierdzić, że jednak za duże i spadają mu z tyłka. Dziadek po prostu chyba nie przepada za marką Diesel. Ja wręcz przeciwnie, więc przygarnęłam spodnie, obcięłam nogawki i potraktowałam pumeksem tu i ówdzie. Są luźne, więc nadają się na rower :)
Pogoda bardzo humorzasta, raz upalnie, raz zimno.








spodnie - Diesel - sh
kurtka - H&M
sweterek - Benetton - sh
buty - Adidas - sh
pasek - sh
czapka - zwykły sklep
rower - siostruni ;)

see you ;)


14 komentarzy:

  1. rower *_* zakochałam się, ten kolor ahhh. Zdjęcia świetnie oddają wakacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno......ale masz gacie! rewelacja,jak dla Ciebie stworzone ,na rowerek w sam raz...a rowerek masz boski,ale to pewnie już wiesz sama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super look, kurtka, czapa okulary! <333 na +

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie marudziła, fajne są :) A Tobie bosko w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z modnejpolki aż tu się przerzuciłam, by zobaczyć więcej zdjęć :) nakrycia głowy to moja słabość, a Twoja czapa wieńczy dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oprócz tego ze swietnie wygladasz to i masz genialny rower!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tekst. Mnie sie wydaje ze dziadzio woli wranglera, klasyka, nie tam diesla. :-) Kasia z wawy

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, a ten rower... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż ja mogę powiedzieć...odjazdowo wyglądasz i już!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie nominowałam Cię do Versatile Blogger Award - więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niesamowicie :) Świetny set,bardzo ci pasuje :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look i fantastyczne zdjęcie pełne energii :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. och och och roweru to ja twojej siostrze zazdroszcze cudeńko ... zdjecia śliczniutkie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń