wtorek, 8 maja 2012

everyday outfit: oswoić cekiny...


Cekiny już dawno przestały być zarezerwowane tylko na wieczór. Jednak ja nie jestem zwolenniczką noszenia takich błyskotek na co dzień, dlatego postanowiłam odebrać im ich wieczorowy charakter, zakładając do nich na przekór coś niepasującego. Militarna kurtka i buty plus matowe dodatki sprawdziły się świetnie. Do takiego zestawu "na luzie" nie potrzebna jest torebka, bo wszystko pomieści się w kieszeni.









spodenki - sh
kurtka - Orsay - outlet
bluzka - Butik
buty - od siostry ;)

15 komentarzy:

  1. Osobiście nie podoba mi sie połączenie cekinowych spodni z militarnym stylem ale kurtka i buty są świetne! Ciesze(my) się że powróciłaś do blogowanie po tak długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na cekinowe szorty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie myslalam że spodenki w cekiny można tak ciekawie zestawić:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te spodenki, (a na wieczór do szpilek :)
    fajnie to zestawiłaś - udało ci się oswoić cekiny w 100% ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like your blog dear!
    Keep posting and go for it :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie pokombinowałaś! wyszło ekstra! nie spodziewałabym się, że połączenie takich eleganckich spodenek z prostą kurtką i buciorami będzie tak świetnie wyglądać!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Umknęło mi, że wróciłaś. Super, że jesteś. Baaardzo fajnie wyglądają cekinowe szorty w takim zestawieniu. Czekam na nowe posty! P.S. Współczuję bardzo z powodu kontuzji, jeszcze trochę niestety będziesz ją odczuwać, wiem coś o tym... Pozdrawiam (Lily)

    OdpowiedzUsuń
  8. aj ,jak dla mnie perfekcja ,szorty,buty,kurtka = genialne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. SEQUIN SHORTS!!! AMAZINGGGG

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hey fajny blog :)zajrzyj do mnie :) i zostan :D

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycają mnie tego typu buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hy sweetie! love your blog! wanna follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  13. znowu taka długa przerwa w blogowaniu buuu

    OdpowiedzUsuń