piątek, 29 lipca 2011

welcome to the jungle...

Dziś w roli tap madl moja siostra piękna, powód jest prosty - tylko ona mieści się w te mikroskopijne szorty w wężowy wzór ;) Do zestawu torebeczka ze skóry krokodyla i wężowe buciki, których niestety nie widać dokładnie, ale możecie wierzyć na słowo, że fajne :) a zamiast dżungli pole kukurydzy - trzeba sobie jakoś radzić. A tak przy okazji, kiedyś w poście o blogach u Alicji ktoś się tłumaczył, że nie ma możliwości zrobienia fajnych fotek na bloga, bo mieszka na wsi ... ??? a to dziwne, bo ja mieszkam w mieście, a robić zdjęcia uciekam na wieś :)







Jagoda:
szorty -
torebka -
                                      żakiet      - wszystko z lumpa :)
bluzka -
buty -
pasek  -

fryzura / make up - ja


Miłego dnia !!!



poniedziałek, 25 lipca 2011

luz blues ...

Czas pędzi nieubłaganie , nie mogę uwierzyć, że już prawie połowa wakacji za nami.


Zestawik mocno na luzie ... w sam raz na siedzenie na pace i popijanie Desperado'sa :) właśnie tak ostatnio wyglądam, żadnej francji elegancji czy stylu vintage.













bandana - no name
koszula - papaya - sh
spodenki - handmade
buty - Zara
bransoletki - H&M

Fotki dosyć stare, mam już nowy fryz i trochę szczuplejsza jestem mam nadzieję, bo ostatnio mi ktoś napisał, że tłuściutkie udka mam lol :D
pozdo