czwartek, 1 września 2011

DKNY denim jacket ...

Zaczęło się od fryzury, do której dobrałam całą resztę, aż wyszedł z tego mix pin up girl z cowboy'ką :) Powiem szczerze, że bardzo rzadko noszę podpiętą do góry grzywkę, bo ludzie mają wtedy polew z mojego czoła, a najbardziej pan P. i świętej pamięci babcia Halinka :) ... no trochę racji trzeba im przyznać, bo i ja też lepiej się czuję z grzywką na bok :)
Butki płaskie, bo mała kontuzja kostki :(









konik nie chciał podejść ;(

kutrka - DKNY Jeans - sh
koszula - Butik
spodenki - sh - były już tu
bandana - no name
trampki - no name
torba - LV

bonus - mistrz drugiego planu ;)


42 komentarze:

  1. Świetny makijaż:) ogólnie cała stylizacja jest mega:) pozrwawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty, fryzurka, konie <3<3 wszystko na wielki plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a co niby jest z Twoim czołem?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. że niby wysokie na 2 metry heheheheh muszę przyznać, że trochę je upiększyłam pudrem brązującym, więc myślę , że tu wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszy dżinsowy zestaw tego lata! Do tego ta sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnas byc dumna z takiego czola- wysokie swiadczy o nieprzecietnej inteligencji:-)))Uwazam, ze fryzura nadaje calosci klimat "glamour".Swietna stylizacja,ale szorty troszeczke konkuruja z zakietem i z tego powodu zamienilabym je na cos innego, ale to tylko moje widzimisie. Ogolnie bardzo mi sie podoba i te konie- cudowne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Warkocz z tyłu głowy wygląda uroczo:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Świetne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie, kochane. Fryzura jest niesamowita! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój, makijaż i fryzurka - bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał, łał, łał, świetne włosy i cały zestaw !

    zapraszam do zabawy " 10 pytań od Majorki "

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknei wyglądasz!v masz niesamowitą urodę oraz wyczucie mody!;) koszula świetna!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam styl pin up.Pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  14. kupuję całość :) a czoło masz normalne moim zdaniem ani za duże, ani za małe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie! Uwielbiam kraciaste koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post... good style... check me out and give me your impression and follow me... kisss
    http://leblogdelmmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rozkręciłaś się :)) to ja narzekałam na częstotliwość wpisów...a tu taka niespodzianka. Stylizacja świetna, plener piękny. Makijaż idealny- może zdradzisz czym robisz takie piękne kreski i jakiego podkładu i różu lub brązera używasz????

    OdpowiedzUsuń
  19. podkład - zazwyczaj Revlon Colour Stay , ale tu Essence do cery tłustej 02,
    brązujące kuleczki Oriflame,
    tusz do kresek Essence Eyliner pen,
    róż - tu Virtual 11

    OdpowiedzUsuń
  20. You are so so beautiful dear!
    Love your outfit and the pictures are perfect!! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie stylizacje! :) Wyglądasz świetnie! :) ps.torebki zazdroszczę ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow coż za pin up w najlepszym wydaniu!:) wyglądasz bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. u look so beautiful and so natural

    xx from London <3

    MENS FASHION

    OdpowiedzUsuń
  24. I don't understand a thing but I love the pictures! Love the way you've put your hair and your style! I love vintage and retro too :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjnie wyglądasz w takiej fryzurce :) makijaż równie świetny! i plus sa koniki - moje ulubione zwierzaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapitalnie wyglądasz z tą chustką iw tym warkoczu! Stylizacja świetnie pasuje do koni:) Suuuper... Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  27. strasznie mi się podoba - nie tylko ze względu na te boskie źrebaki, ale wyglądasz naprawdę świetnie - faktycznie zderzenie pin-up girl i stylu na kowbojkę, ale efekt jest genialny. podobają mi się zwłaszcza spodenki - biodrówki nie wyglądałyby tak fajnie, ten wysoki stan jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  28. boska piup girl!! torba po prostu rocks!!!!!xx

    OdpowiedzUsuń
  29. super pin up girl !!! i jeszcze coś bardzo mi się podoba! czerwona pomadka! zdradź mi prosze jaka to firma i nr, plisss..:)

    bea.

    OdpowiedzUsuń
  30. pomadka - Avon powiększająca usta, kolor "incredible"

    dziękuje za miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow - wygląda genialnie :D bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny look, w stylu pin up girl :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna fryzura i nienaganny makijaż :) pozazdrościć tak gładkiej buzi!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw - lubię i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń