piątek, 9 września 2011

DIY - szorty i torba ...

Jestem na 99 % pewna, że w waszej szafie także zalegają stare, obciachowe rzeczy, których już nie nosicie, ale macie do nich sentyment i nie chcecie ich wyrzucić :) tak było u mnie z tymi spodniami. Pewnego dnia wpadłam na pomysł, aby przerobić je na krótkie szorty... ale co z tą ciekawą aplikacją na nogawce???


Obydwie nogawki zostały zszyte ze sobą i powstała torba na zakupy, ręcznik i olejek do opalania lub cokolwiek :) Wykorzystałam troczki z dołu nogawek i zachowałam oryginalną metkę z nazwa firmy.


Można ją złożyć w małą kosteczkę, nosić przy sobie w torebce i nie pakować zakupów w obciachowe foliowe reklamówki. No i idealnie pasuje do tych spodenek  :)


spodnie - Espirit - sh
bluzka - Florence+Fred - sh
sandałki - CCC

W najbliższym czasie planuję dalsze przeróbkowe eksperymenty. Pozdrawiam !!!


15 komentarzy:

  1. Dwa z jednego. Bardzo fajne są takie przeróbki. Niestety ja nie mam aż takich pomyslów;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl. Ladnie udalo ci sie to uszyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super. Z zwyczajnych spodni, wyszły Ci świetne szorty i torba. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej super pomysł, a TY świetnie wyglądasz!!! masz nogi do niebaaaaa:) pozdrawiam Madzia ps. zrobiłabyś post jakich kosmetyków używasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia - tak, może niedługo zrobię taki post. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysl tez mi sie podoba to co zrobilas. ja mam kilka takicdh rzeczy z ktorymi nie moge sie rozstac i tez mam zamiar je troszeczkę zmodyfikowac:) wkroce pokaze efekty:)_

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne diy! zarówno szorty, jak i torba wyszły Ci super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity pomysł! Torebka wyszła ci świetna, o spodenkach nie wspomnę. Spryciara z ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś otworzyć własny butik i zbić miliony na przerabianiu starych ubrań ;)
    http://ruedechicblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł! na dodatek wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysłowo ! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń