piątek, 26 sierpnia 2011

takie tam, w srebrnych spodniach ... :)

Spodnie kupiłam wczesna wiosną i miałam na sobie jakieś dwa razy. Materiał okazał się być dosyć rozciągliwy i zjeżdżały mi z tyłka. Więc kiedy założyłam je ostatnio i zobaczyłam, że ledwo się w nie mieszczę, trochę się zdziwiłam, ale tylko trochę ... no cóż, letnia dieta kabaczkowo-fasolkowo-kalafiorowa, grill i zimne piwko robią swoje :) Jednym słowem latem się nie ograniczam, bo i po co ;)









srebrne spodnie - ONLY - outlet
bluzka - Atmosphere - sh
żakiet - sh - był już  tu
buty - Zara - były już  tu
kolczyk - DIY
pierścionek - Bijou Brigitte 
(zostawiłam go na dysce na umywalce, znalazcę proszę o zwrot :)

lakier - miss sporty 320

Dziś z P. mamy rocznicę - 9 lat :) Nie wiem co na siebie włożyć, coś sexi czy romantik. Wklejam nasze pierwsze wspólne foto, żebyście zobaczyli, że na początku nie przywiązywaliśmy zbytnio wagi do tego, co mamy na sobie hehehe



28 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie:) takie z pazurem.
    Miło ogląda się Twój Blog, świetny gust;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś naprawdę śliczna :) Życzę wam szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygladasz .. ten zestaw strasznie mi się podoba :)

    gratki z okazji 9rocznicy , ja niedawno swiętowałam 8 :)
    załóż coś sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny set! Top bardzo mi się podoba! Gratuluje 9 wspólnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zakiet wyglada bardzo fajnie. Niby ma prosty kroj, ale ma lekko rockowy styl, lubie to! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te spodnie i wygladasz w nich super. A zdjecie sprzed 9 lat - urocze :) Zycze wszystkiego najlepszego na nastepne lata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna z Was para- zycze wielu takich rocznic,oraz stylizacja super- podoba mi sie ten kusy zakiecik:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę stażu :) zestaw udany, a na dodatek masz nogi by nosić połyskliwe spodnie/legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie! Możesz zdradzić gdzie jest ten outlet? Zastanawiałam się na ich kupnie w ZARA ale na pewno są droższe... Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję!!! 9 lat, to jest coś!
    ..i bardzo dobrze,że sobie nie żałowałaś, bo wyglądasz ponętnie, a krągłości są takie jak powinny:)
    szalenie zgrabna z Ciebie babeczka!
    te spodnie doskonale eksponują figurę i w ogóle całość szóstka z plusem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Set super! Jest pazur jest charakter jestem na TAK :)! Gratuluję rocznicy :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olga - kupiłam je w outlecie we Wrześni przy ul. Warszawskiej. Na metce było napisane, że kosztowały wcześniej 199 zł :( nie dałabym tyle za nie, ale przecenione na 19 zł to już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny lakierek i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie! :) Gratuluję 9 lat razem. To naprawdę długo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny pierścionek!
    gratuluję, 9 lat to szmat czasu :) a na zdjęciu jesteście tacy.. beztroscy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Statystycznie rzecz biorąc trzeba by Wam odradzać ślub, bo okazuje się, że większość par, które były ze sobą > 5 lat bez ślubu, po ślubie w ciągu 5 następnych lat się rozwodzą ;)
    Miró

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne sa te spodnie!

    zapraszam do obserwowania mojego bloga!

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie zdecydowanie wygrywają w tym zestawie, który jednak całościowo wyszedł świetnie. :) i też uważam, że nie ma się co ograniczać, a jak. :)
    zapraszam do siebie i do dodawania do obserwowanych1 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie, bluzka i buty są ślicznie ! ;]

    zapraszam do siebie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    jak chcesz możemy poobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna z Ciebie dziewczyna, ale zdecydowanie wolę takie: http://www.imagebam.com/image/c54480147207200
    kształty
    Belg

    OdpowiedzUsuń