wtorek, 23 sierpnia 2011

everyday outfit: styl marynarski...

Nie wyobrażam sobie wakacji bez stylu marynarskiego, obojętnie, czy jest akurat super modny, czy nie. Daje on nam wiele możliwości, możemy wybrać wersję elegancką, z sukienką, espadrylami i bajecznym kapeluszem z dużym rondem, lub potraktować ten trend na sportowo. Styl marynarski to nie tylko paski i motyw kotwicy, chodzi o odpowiednie połączenie kolorów, niebieskiego/granatowego i białego, czasami z dodatkiem czerwieni lub turkusu.







ja:
koszula - Mango - sh
top - F&F - sh
spodenki - ucięte stare jeansy
torba - z gazety  (nie pamiętam jakiej)
sandałki - no name






 Jagoda:
bluzka - Atmosphere - sh
spodenki - ucięte jeansy
balerinki - no name



 stroje kąpielowe - House 

udanego końca wakacji !!!


19 komentarzy:

  1. styl marynarski zawsze kojarzy mi się z latem i fajnie że powraca co roku :) jak ja wam zazdroszczę tych super długich i zgrabnych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka Jagody - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. oba zestawy bardzo fajne a strój sama mam podobny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uwielbiam styl marynarski , ładna sukienka podkreślona czerwonymi ustami ...

    Świetna bluzka .. bardzo mi się podoba ,..

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie obie piekne nogi:-))) A styl marynarski bardzo uniwersalny, swobodny, i pelen optymizmu:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się że częściej dodajesz wpisy. Obie wyglądacie świetnie...letni luz....super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudne zdjęcia!!!! prześlicznie wyglądasz na każdym!!!

    -----------------------------------
    UWAGA! BLOG "KATHY I SZAFA TRZYDRZWIOWA" PRZESTANIE WKRÓTCE ISTNIEĆ, ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA I DODAWANIA DO LISTY LINKÓW MOJEGO NOWEGO BLOGA:

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat nie jestem fanką stylu marynarskiego, ale Ty zaprezentowalas fajna wariacje na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam styl marynarski, tak więc stylizacja bardzo mi się podoba : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! i tak wakacyjnie:D
    lato nie odchodź :D

    OdpowiedzUsuń
  12. effortless and perfect! you look like you're having such a good time!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love those cut-offs! And the striped shirt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic!!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing blog :)
    il love this outfit

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ślicznie :)
    Bluzka <33

    OdpowiedzUsuń