piątek, 19 sierpnia 2011

everyday outfit: Ralph Lauren shirt...

Koszula zalegała w mojej szafie już jakieś 2 lata. Po pierwsze - nie miałam pomysłu z czym ją zestawić, po drugie- nie jestem do końca pewna, czy to aby nie góra od piżamy :) Ostatecznie wylądowała w mega luzackim zestawie i spisała się w nim na medal.

Wypad z dziadkiem nad Wartę








koszula - Ralph Lauren - sh
spodenki - ucięte stare jeansy
trampki - no name
torebka - LV, pasek od innej
bransoletki - różne / pierścionek - H&M

dziadzia
koszula - sh




 + BONUS
z małym opóźnieniem ...
Nominowana do 

przez:
(mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam)

7 faktów o mnie:

1. Jestem uczulona na ugryzienia różnych gryzących owadów :( 
2. Znam prawie wszystkie piosenki disco polo.
3. Nigdy nie miałam tipsów.
4. Śmigam na motorze, obecnie Yamaha R6, ale marzę o Hondzie Shadow vt 1100 Drag.
5. Daję pieniądze żulom ... tak, na wino.
6. Chciałabym zagrać czarny charakter w brazylijskiej telenoweli.
7. Kiedyś byłam tak chuda, że wszyscy się pytali, czy w ogóle coś jem.

to na tyle ;)
pozrowionka



23 komentarze:

  1. Masz bardzo udane stylizacje. Szczególnie ta z poprzedniej notki przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nipple peek-through at the first picture (right tit)..?
    Bart

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie mam tematu do zastanawiania sie przez tydzień. świetna riposta...taka naprawdę cięta...żeby nie było, że jestem złym zazdrosnym uszcyzpliwym anonimem, który pisze bzdury bo jest zły, zazdrosny, uszczypliwy (bo tak się odbiera anonimów, którzy nie chwalą i nie podziwiają...tylko piszą, co uważają po prostu)napiszę, że fajny post. fajny strój i w ogóle cały post taki uroczy.

    a jak Tobie cellulit nie przeszkadza to wszystko ok. dla mnie osobiście wygląda nieesteycznie prezentowanie zbliżenia na uda gdzie go wyraznie widac i tyle. moje osobiste podejście..nie każdy jest estetą po prostu..pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny zestawik masz bardzo fajna fryzurę!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie.pasuje Ci ta fryzurka:) pozdrowienia dla Dziadka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zestawiłaś ta koszulę, też nigdy nie wiem do czego wlożyć koszulę w kratke, a jakaś taka zabłąkana w szafie się znajdzie;) chyba odgapię od Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze czekam na Twoje stylizacje, bo sa swietne.Jak milo, ze doceniasz starszych(dziadka),to godne pochwaly.Jestes super!Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale masz świetną figurę :)
    I koszula też rewelacyjna, przede wszytskim fajny pomysł na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, super zestawienie!!wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super masz fryzurkę, uwielbiam ją<3

    noo i jazda yamaha, super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz ;p fajnego masz dziadzia ;p rozrywkowy widać ;)
    i jakie to auto ;p ?? bo wygląda ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. wariatka - renault megane

    Cammy - fryzurka tez mi się podoba, w końcu heheheh tylko włoski trochę zielone na fotkach wychodzą, własnie pofarbowałam, mam nadzieję, ze będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki!!!! Ekstra wyglądasz w tych włoskach!

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) cudna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piżama nie piżama, ale wygląda świetnie w tym zestawie
    ukłony dla dziadka, stylowy pan

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też znam mnóstwo piosenek dicco polo i nigdy nie miałam tipsów a tak wogóle to bosko wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia .. ;)

    pozdrawiam D.

    Ps ..nawet jesli ktoś stwierdzi , że to koszula od piżamy , to powiedz , że jesteś strażakiem :)

    (tekst z filmu "Ramona i Beezus")

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pierścionek, masz super fryzurę :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne połączenie;]
    wyglądasz bardzo dziewczęco'
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zestaw:) Koszula świetnie się spisała.

    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń