piątek, 29 lipca 2011

welcome to the jungle...

Dziś w roli tap madl moja siostra piękna, powód jest prosty - tylko ona mieści się w te mikroskopijne szorty w wężowy wzór ;) Do zestawu torebeczka ze skóry krokodyla i wężowe buciki, których niestety nie widać dokładnie, ale możecie wierzyć na słowo, że fajne :) a zamiast dżungli pole kukurydzy - trzeba sobie jakoś radzić. A tak przy okazji, kiedyś w poście o blogach u Alicji ktoś się tłumaczył, że nie ma możliwości zrobienia fajnych fotek na bloga, bo mieszka na wsi ... ??? a to dziwne, bo ja mieszkam w mieście, a robić zdjęcia uciekam na wieś :)







Jagoda:
szorty -
torebka -
                                      żakiet      - wszystko z lumpa :)
bluzka -
buty -
pasek  -

fryzura / make up - ja


Miłego dnia !!!



40 komentarzy:

  1. wow ! spodenki są genialne !
    cudowny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set, fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie - świetne szorty, rewelacyjne zdjęcia. fajny blog, będziemy zaglądać :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny żakiet! :D

    Zapraszam - soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju masz taaakie piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh-yellow-bird - dziękuje w imieniu siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się bardzo całość, w szczególności nie spotkane dotąd szorty ;) pozazdrościć figury (nogi)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny set! bardzo podoba mi się połączenie węża i złota!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja siostra powinna zacząć prowadzić bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się żakiet najbardziej podoba, i buzia Twojej Siostry - jest śliczna!
    A z polami kukurydzy wiążą się fantastyczne wspomnienia z dzieciństwa <3 <3
    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Bardzo ładną masz siostrę, ale to chyba u Was rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka figura - pozazdrościć
    dzikie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne szorty! Twoja siostra ma piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia siostrze porobiłas :) Te spodenki są naprawde świetne :)


    ja tez nie mam bardzo gdzie robić zdjęć ,bo mieszkam w małym mieście //// z checią bym się wybrała na jakaś wieś :) w jakies pola ,łaki itd...

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne spodenki i jestem pod wrażeniem, że wszystkie te ciuszki udało się upolować w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  16. siostra jest przepiękna i niesamowicie zgrabna! super szorty!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja. Fantastycznie wyglądasz. Bardzo podobają mi się szorty. I zazdroszczę ręki do łowów w second-handach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty i Twoja siostra jesteście mega zgrabne, zestaw świetny... I duży plus za piękne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. och nice shorts!
    we can follow each other, if you want :)
    xx

    lesimple.sk

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne ! <33
    Są MeGGa !
    Zapraszam do mnie.

    http://www.asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie ze wszystko znalezione w sh a wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne szorty!! lumpeksy rządzą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam cię do One lovely blog award
    Zapraszam :)
    http://onemoreprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne szorty. Skóra węża bardzo modna, sama zaopatrzyłam się już w kilka rzeczy w tym deseniu :) Poza tym bardzo fajnie wyszedł Twój outfit! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa! fantastyczne szorty! i9 jeszcze z sh! zazdrość:)

    OdpowiedzUsuń
  26. NIESAMOWITE, że wszystko jest z sh, szorty są boskie. a siostra piękna.

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing outfit, lovely blog!!

    OdpowiedzUsuń
  28. och śliczne jesteście dziewczyny :) dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna spodenki, włosy i figura, na prawdę super! Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń