poniedziałek, 25 lipca 2011

luz blues ...

Czas pędzi nieubłaganie , nie mogę uwierzyć, że już prawie połowa wakacji za nami.


Zestawik mocno na luzie ... w sam raz na siedzenie na pace i popijanie Desperado'sa :) właśnie tak ostatnio wyglądam, żadnej francji elegancji czy stylu vintage.













bandana - no name
koszula - papaya - sh
spodenki - handmade
buty - Zara
bransoletki - H&M

Fotki dosyć stare, mam już nowy fryz i trochę szczuplejsza jestem mam nadzieję, bo ostatnio mi ktoś napisał, że tłuściutkie udka mam lol :D
pozdo

20 komentarzy:

  1. Tymi udami to mnie rozbawiłaś i Ty w to uwierzyłaś?...może to z zazdrości bo nogi zgrabne....świetny zestaw i ładne zdjęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Perfekcyjnie piękne ujęcia, a i paka obszerna na zapas Desperados.
    Bardzo fajny zestaw i mam nadzieję, że to zrzucanie tłuszczyku nie poszło za daleko w kierunku szkieletora.
    Tutaj jest jak najbardziej OK.

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj:) głupimi komentarzami się nie przejmuj! jesteś śliczna i masz fajny styl:) pozdrawiam
    agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj ja tez wczoraj popijałam Desperadosa :)

    fajny ten zestawik ;)

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana!
    Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fantastycznie, tak samo się ubierasz. Nie wierz nigdy takim docinkom, ludzie z zazdrości o świetną sylwetkę potrafią wszystko napisać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli masz tłuściutkie uda to wolę o moich nie myśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.
    Wczoraj trafiłem w Sieci na Twój blog, kilka stylizacji bardzo mi się spodobało, ciekawy jestem, czy na codzień tak się ubierasz, czy tylko na potrzeby bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. raczej nie stroje się tylko na potrzeby sesji, wszystkie stylizacje jakie zamieszczam to moje normalne outfity :) zdziwiło mnie to pytanie, bo nie są one jakos mocno wydziwione ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałem szybko i pobieżnie komentarze na blogu i zaskoczyło mnie, iż prawie wszystkie zostały napisane przez kobiety. Jeżeli już trafił się wpis od meżczyzny, to albo negatywny, albo z podtekstem erotycznym. Generalnie nie śledzę damskich blogów, ten jest pierwszy, któremu przyjrzałem się dokładniej. Pewnie na innych tego typu blogach jest podobnie.
    Pomyślałem sobie tylko, że chyba bardziej interesujące byłoby dla blogerek czytanie również opini płci przeciwnej, ale oczywiście opini "normalnych".
    Co do Twoich stylizacji, to nie uważam ich za wydziwione. Właściwie chyba o żadnej nie mógłbym się wypowiedzieć negatywnie, przy czym niektóre są bardzo udane, a niektóre bardzo, bardzo. Kilka stylizacji, które bardzo mi się podobały było dość oryginalnych, w tym sensie, że trudno spotkać na ulicy kobietę "tak" ubraną, a byłoby ciekawiej wówczas, przyjemniej, a tak polskie ulice, zwłaszcza w mniejszych miastach są po prostu nudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za miły komentarz. myślę ,że polskie ulice zaczynają wyglądać coraz lepiej. nigdy nie zastanawiałam się nad moimi stylizacjami czy są oryginalne czy nie, tak po prostu się ubieram i tyle. to prawda, że mam trochę więcej odwagi niż inne dziewczyny jakie znam (nie blogerki). a co do komentarzy od facetów to jest tez sporo takich, których w ogóle nie zatwierdzam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi!!I like your blog so much, and you look really great!Amazing heels!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz tu naprawdę świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kokietu, szczuplejsza już być nie możesz:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! i nie chudnąc mi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i stylizacje! slicznie wyglądasz:) dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. grubiutkie, ale ogólnie ładne. niektórym trochę tłuszczyku się podoba. niektórzy wolą wysportowane. niektórzy patyki...rzecz gustu. widać, że Twoje nogi sportu nie lubią za bardzo, ale nie rażą grubuścią są jak najbardziej ok. właśnie nie każdy lubi nogi modelek. myślę, że wielu osobom właśnie takie troszke większe się podobają. wyglądasz dobrze.

    OdpowiedzUsuń