czwartek, 16 czerwca 2011

flowery skirt ...

Można w nieskończoność wymieniać zalety bycia wysokim i posiadania długich nóg (przynajmniej tak twierdzą ci niżsi), ale według mnie jest jedna mała wada – i nie jest to bynajmniej fakt, że w 12-sto centymetrowych szpilkach ma się prawie ze dwa metry hehehe, ale to, że w ukochanym sweterku są za krótkie rękawy, spódniczka za kolano okazuje się być spódniczką przed kolano, a zwykła mini staje się mini ekstremalną.












Płaskie buty to dla mnie nie buty i są w hierarchi na równi z klapkami domowymi. Chodzę w nich tylko, jak już plecy odmawiają posłuszeństwa. Ale te uwielbiam, bo są prześliczne i dałam za nie na targu tylko 40 zł ;)



ektremalna mini - zakoszona z szafy siostry - papaya - sh
bluzka - Butik
ramoneska / pierścionki - H&M
torba - sh
sandałki - no name
paznokcie - niebieskie - miss sporty320, różowy - ados 465
kolczyk - lam - kupiony w Toruniu

40 komentarzy:

  1. piekna spodniczka..no i buty!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się Twoje włosy :)
    stylizacja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. o nieeee, moje włosy czekają na powrót mojej fryzjerki z macierzyńskiego i są fatalne heheh ale dzieki za słowa otuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty rewelacja!
    A z ciekawości - ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie polaczenia tzn. dziewczecych spodniczek ze skorzanymi kurtkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mini faktycznie ekstremalna. ale z takimi nogami to możesz szaleć dziewczyno ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pomalowane paznokcie:)
    Spódnica i kurteczka boskie:)
    Tez jestem dośc wysoka, ale nigdy mi nie przeszkadzało to:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwilbiam plaskie buty,a twoje sa po prostu sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ten problem z wysokością :)
    sliczne sandałki cały set bardzo mi się podoba:)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem nie powinnaś pokazywać swoich 'stylizacji' bo po prostu są za słabe, nieciekawe, zwykłe. Weźmy np. Fashionelkę lub Daisyline. U nich wygladąda to interesująco, chce się wejść. A Ty nie pokazujesz nic innego, nic nowego. Ponadto Twoje stylizacje to tzw.'targówki', ciuchy byle jakie, brzydkie, niemodne.
    Masz także błędy w opisie.
    'absolutely in love WITH retro style, but not only | LOVE shopping - ESPECIALLY in second-hand shops'

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!:) świetna ramoneska!:) a mini rzeczywiście ekstremalna:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka genialna torba w sh? Perełka ♥
    Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje wszechwiedzacy anonimie za celne uwagi, natychmiast zamykam bloga, żebyś już więcej nie musiał mnie oglądac :P

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałam ci tylko napisać, że według mnie masz świetne stylizacje, modne i ciekawe, a przy tym bardzo inspirujące. łatwo ubrać się w sieciówkach i skopiować ten sam trend po raz setny, trudniej pokazać coś fajnego i stworzyć coś z tego co ma się w szafie czy znajdzie w lumpekeksie. jestem twoją fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z takimi nogami można śmiało nosić ekstremalną mini :) świetna kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jestem zwolenniczką obcasów ( z racji niewielkiego wzrostu;-)) ale Twoje sandałki są obłędne!
    Uwielbiam twoje stylizacje! Są bardzo kobiece! Doskonale łączysz stare z nowym:-)

    Anonimie:To co modne jest nudne! To co markowe nie zawsze najwyższej jakości, a to co jest brzydkie lub ładne jest Twoja subiektywną opinią;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojjj jak kolorowo na Twoich dłoniach ! ja mam 166cm i uwielbiam mój niski wzrost ! Stawanie na palcach gdy się chce pocałować Ukochanego ... Zakładanie szpilek tych 12cm ... tak tak ale to tak wyjątkowo bo stopy mi umierają po takich ...
    Śliczne te sandałki z kwiatkiem!
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny niebieski na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw. właśnie dlatego nie kupuję spódnic w sklepach tylko szyję sobie sama, lub u (mojej najlepszej) krawcowej ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. I LOVED YOUR STYLE!!! :)
    very nice!

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się stylizacja. ale nie mam wrażenia, że te nogi są jakieś mega długie. jedynie co powiedziałąbym o Twoich nogach to to, że uda są troszkę grubiutkie. nie krytykuje bo ogólnie wygląda to ok. ale to ile Ty masz wzrostu? 190? no jeśli tak no to faktycznie jesteś bardzo wysoka i nogi pewnie masz długie (a na zdjęciach tego nie widać po prostu). teraz przeczytałam, że masz 175..aha..to chyba obracasz się wśród krasnali, że cały czas takie posty wypisujesz, bo jest to coś niezwykłego...Twoje posty suegrują, że masz grubo ponad 180cm...

    OdpowiedzUsuń
  22. a o frzyzurze też pomyślałam, że właśnie fajna tak jak ktos powyżej

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam!
    Uprzejmie proszę o uzupełnienie ankiety dotyczącej społeczności szafiarek. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Ankieta jest anonimowa i nie zajmuje długo czasu.

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    OdpowiedzUsuń
  24. w tej stylizacji podoba mi się absolutni wszystko!!


    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam tą ramoneskę i ją szczerze uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. super ramoneska:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. UWAGA! UWAGA! nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award :) pozdrawiam

    http://lonelygirlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna stylizacja, a atak ze strony "wszechwiedzących" anonimów, bez cywilnej odwagi, aby sie podpisać powinnaś mieć głęboko gdzieś - keep goin'!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jestes leniwa na tym blogu ;)) lubię Cię tutaj odwiedzać ale częstość Twoich wpisów zniechęca. A obiecywałaś że się poprawisz hehe!Chyba czas zastanowić się czy jest sens w ogóle prowadzić ten blog :(((

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny zestaw:) I kolorystyka, bo znudziły mi się już kolory:)

    dziewczynakomornika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ramoneska świetna - bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę rewelacyjna ramoneska! Też chcę taką...:)

    OdpowiedzUsuń