środa, 23 lutego 2011

what a wonderful day ...

Uwielbiam taką pogodę, gdy słonko mocno świeci i smarki w nosie zamarzają :)

Jak kilka postów temu powiedziałam, tak też zrobiłam, mianowicie kupiłam te kozaczki, na które się napalałam. Na dodatek zapłaciłam za nie 50 zł mniej, więc opłacało się poczekać. Sięgają ponad kolano (co się w moim przypadku rzadko zdarza), ale najlepsze jest to, że mają pod spodem tzw. traktorka, wiec się nie ślizgają i nie ma mowy, żebym wywinęła w nich orła, nawet w taką pogodę ;)

















płaszczyk / rękawiczki - no name
spódnica - sh - była już  tu
torba - no name - była już tu
kozaczki - no name

57 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia


    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale laska z Ciebie,wszystko perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! I śliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny półaszczyk i fryzurka :D
    po obejzeniu całegooo twojego bloga zauważyłam , że tak samo jak ja starasz się wrócić do naturalnego blond koloru :)tylko Tobie ładniej Ci to wychodzi :)
    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) elegancki i energetyczny za razem no i ta niegrzeczna rozwichrzona grzywka :d

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia świetne, a płaszczyk i spódniczka w kolorze niebieskim śliczna :) dodaje taki ciekawy kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się tekst ze smarkiem hihi :D jak zawsze perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  8. masz w tym poście i poprzednim rewelacyjne torebki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szyję spódnice w takim kolorze, fajny jest i ładnie mu w towarzystwie szarego

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za zimno Ci było? :O ja noszę zimową kurtkę a pod spód zakładam gruby polar, aż mnie ciary przychodzą jak na Ciebie patrzę ;) ale rzeczy super dobrane. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. ...piękna całość...super kolor spódniczki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dłużej niż większość dziewczyn szukałam butów za kolano. Panie ekspedientki nawet mi próbowały wmówić przy niektórych, że ten 'model wcale nie jest za kolano'..Ale nawet parę par było, ale nie sięgają aż tak za kolano jak u większości dziewczyn czy choćby u Ciebie. Mam 178cm i nogi dość widocznie przeważają. Ty widocznie nie masz aż takiego "problemu" z długimi nogami albo te buty są naprawdę długie

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz uroczy płaszczyk!!! rękawki 3/4 z tymi długimi rękawiczkami - fantastycznie
    bardzo ładna fryzurka - wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  14. zazwyczaj buty, które przymierzam, mają wypchnięte miejsce na kolano, które u mnie wypada pod kolanem i dośc beznadziejnie to wygląda, w takim wypadku nie ma co wciskac kitu, że te buty niby nie mają sięgac za kolano :P

    te są tak długie, że jak je naciągnę, to są nawet do połowy uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz! ekstra figura!zestaw powalający!uwielbiam elementy retro w stroju:)
    przejrzałam Twoje starsze posty i są tak samo zachwycające:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze wszystko genialnie dopasowane do siebie:)Podoba Nam się całość ale torebka i spódnica są naszymi faworytkami:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie:) i buty super!

    pozdrawiam,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor spodnicy bije po oczach, jest swietny, uwielbiam go! dobry zimowy secik, kozaki boskie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Inne buty, jakieś cięższe, na klockowatym obcasie i mamy zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń
  21. kozaki prezentują się świetnie i seksownie :) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zaczęłaś ponownie czytać komentarze? bo kilka postów wstecz napisałaś, że już nie czytasz tego.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny kolor spódniczki :) całe zestawianie świetne się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznałam Twojemu blogowi wyróżnienie:-) Bardzo podoba mi się Twój styl i blog.
    Zasady zabawy u mnie w najnowszym wpisie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. zostałaś tagowana i wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały zestaw jest piekny. Swietnie to skomponowalas - a buty super dopasowane - zdradz tajemnice gdzie je upolowalas? Mistrzowsko w nich wygladasz- zazdroszcimy :)
    i fryzurke masz elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw ale najpiękniejsze są kozaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna z Ciebie kobieta i tyle! :)
    spódnica rewelacyjnie odznacza się kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stylizacja:) jestem jak najbardziej na TAK:):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great blog! Like your style and your haircut looks so good!

    XX
    PS: Come check out my blog, if you like:
    http://miriscastle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. We love the color of your skirt!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello beautiful!
    Do you know the designer Danny Wise?
    Pass to my blog and tell me what you think of my last post on his new Spring-Summer ..
    Thanks in advance ..

    Anna
    http://theyellowball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Superowo! Torebeczka jest swietnym akcentem!

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne zdjecia,fajny plaszczyk!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Great coat and skirt! You still have snow in Poland? That's funny, because here, in Slovakia it's raining whole day ;)
    xoxo from Hannie

    OdpowiedzUsuń
  36. hej :) fajne fotki.

    Kiedyś podawałaś link do takiej fajne stronki na której można było tworzyć swoje stylizacje, ubierać postać w różne stroje..

    mogłabyś przypomnieć jaka to strona?

    dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje włosy przypominają mi Momsen jak stawiała pierwsze kroki na scenie rockowej.
    Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy Ty dalej masz sraczkę po musztardzie..?

    OdpowiedzUsuń
  39. VintageBellamour, lubilam zagladac na Twojego bloga, ale skoro nic nie dodajesz tzn ze jestes leniwa. Wyrzucam go z ulubionych, bye.

    OdpowiedzUsuń
  40. drogi anonimie - tak, nadal mam sraczke, dlatego nie dodaje postów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. This jacket is perfect for that skirt - you are master of proportions!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonim to kategoria osób a nie jedna osoba...

    OdpowiedzUsuń
  43. cześć. mam pytanie - co to jest parka?

    OdpowiedzUsuń
  44. parka to kurtka, tzw przejściówka, chroniąca przed wiatrem i deszczem, sięgająca za pupę, zazwyczaj z kapturem i troczkiem w pasie. najczęściej spotykane kolory to khaki, popiele a także moro, ale występuje też w innych barwach. ja mam białą, możesz zobaczyć ją tu: http://vintagebelamour.blogspot.com/2010/05/mobilblog-mielno.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Seksowna stylizacja, gustowne rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Seksowne rękawiczki

    OdpowiedzUsuń