poniedziałek, 21 lutego 2011

kwiatek do kożucha? ...

Myślałam, że mój ostatni post będzie początkiem wiosennych zestawów, ale wrócił mróz i śnieg. Nie miałam w planach kupować w tym roku kożucha … tzn. nie w sklepie … ale w lumpie to inna sprawa. W torbie zakochałam się od pierwszego wejrzenia i postanowiłam kupić ją mojej siostruni na gwiazdkę. Pomieści naprawdę wszystko i ma prześliczny kwiatowy retro wzór.












kożuch - F&F - sh
czapka - Butik
Torba - House
Buty - Cropp
pasek - Ann Taylor - sh
spodnie / rękawiczki - no name
pod kożuchem sukienka w panterkę - Top Shop - sh

30 komentarzy:

  1. podoba mi się, bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, torba jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super torba


    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, rany ta torba jest ślicznie śliczna :) Cudna wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, torba jest prześliczna! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no fakt, nikt się nie spodziewał że jeszcze zima tak nas zaskoczy :P
    Fajny zestaw, bardzo mi się podobają buty :)

    pozdrawiam
    elle

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolory, torba jest śiczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś wyróżniona u mnie...Gratulacje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy bym nie powiedziała, że ten kożuszek jest z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka boskaaaaaa torba! jak najbardziej pasuje do kozuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torba :)
    uwielbiam brązy

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym mieć siostrę od której można pożyczać tak cudną torbę :) kożuch rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kożuch :) Obyś nie musiała juz go za często nosic, w sensie oby wiosna jak najszybciej przyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna jest ta torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like your jacket! It would be too hot where I live though haha :) But you look stunning.

    <3mvv

    themodernvv.com {stop by and say hi?}

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw - bardzo nowoczesny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. torba idealnie pasuje do tego zestawu :) bardzo mi się podoba całość

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torba;) I buty również bardzo mi się podobają:)) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the boots, they are great!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kożuszek, a torba po prostu genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba jest genialna :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tę torbę, obcego można w niej pomieścić ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. super wygladasz

    Zapraszamy do polubienia nas na facebooku!

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    Niedługo ruszamy pełną parą! duzo mody i relacji z eventów z całej Polski, moda, uroda, handmade i duużo konkursów! polub nas i wspieraj w rozwoju

    dla Ciebie będziemy coraz lepsi :)
    bądź modna z nami!

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tą torebkę. jest świetna i jako jedyna jest w stanie pomieścić do słownie wszystko.

    OdpowiedzUsuń