niedziela, 30 stycznia 2011

po musztardzie mam sraczkę ...

Kolor musztardowy nigdy nie należał do moich ulubionych, tak jak inne kolory sraczkowate. Jakoś nie pasował mi do koloru włosów i karnacji. Ale, jako że jestem otwarta na modowe eksperymenty, dałam szansę temu sweterkowi, którego kupiłam jakieś 2 lata temu ... nie pytajcie dlaczego hehe.












sweterek / apaszka - no name
pasek - Ann Taylor - sh
spódnica - sh - była tu
torebka - Gucci - sh - była tu
kozaki - no name + kożuszek z królika doszyty hand made :)
kolczyki/ pierścionek - H&M

edit: musztardę, taką do jedzenia, to bardzo lubię hehe i nie mam po niej dolegliwości żadnych :)





30 komentarzy:

  1. Tytuł mnie zdegustował, ale zestaw już nie ;) Jest rewelacyjny :) Cóż, ja lubię kolory ... straczkowate ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie dlatego, że jest puchaty i mięciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. really love your look!
    you look so vintage (L)

    XO model from holland

    got a new outfit post come check it!

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday new post, come check it out

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie wyglądasz!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. futerkowi z krolika mowie nie :D ale reszta mi sie podoba :) ja tam lubie musztarde i sraki po niej nie mam :) chyba ze po grochówie :D eheh ale lubie ;) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta chustka pieknie pasuje do koloru Twoich włosów.A kolor sweterka cudny

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przepadam za tym kolorem ale Tobie jest w nim ślicznie, świetnepołączenie kolorów...i dodatki super....piękny makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  8. No tytuł jest dość konrowersyjny ale treść wpisu mnie się szalenie podoba :) uwielbiam takie połączenia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. 'sweterkowi, który kupiłam'
    a poza tym 'sraczka' nie pasuje do takiej pięknej kobiety. jakoś się gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam wcale nie jest kakowaty:P ja lubie musztarde:D ale moja droga buty! buty! no wiem znowu napisze to samo :P zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest w pięknej kolorystyce. Ten sweterek idealnie wygląda ze spódnicą i kozakami. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem pasują Ci te kolory idealnie, całość świetna, w charakterystycznym dla Ciebie elegancko-codziennym tonie...uwielbiam ten Twój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże drogi, co to za tytuł - dziewczyny, trochę klasy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful pics :D. Your style is so chic :D. If you want follow me and I'll follow you!
    Alla Moda e con Stile

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty tytuł :D Grunt to przyciągnąć uwagę;)
    Wyglądasz dobrze - elegancko i z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha śmieszy mnie ogólne oburzenie tytułem :P ale takie było moje zamierzenie w końcu.

    a klasę to ja mam ... nawet w sraczkowatym sweterku ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek idealnie pasuje do spódnicy i chusty :) buty mnie nie przekonują niestety , ale i tak całośc bardzo mi się podoba i kolory pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosze . zbieram obserwatorów i komentarze . najwiecej moich komentarzy to 7 . powiększ tą liczbę . prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Komentarze masz de best :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super pierścionek sowa, musztardowy w połączeniu z brązem- ekstra

    OdpowiedzUsuń
  22. skandalistka z Ciebie...takie oburzenie wywołałaś...i to celowo...widać, że charakterna jesteś...świadczy o tym ten jakże skandalizujący i obrazoburczy tytuł (nie że żenujący..on jest skandalizujący..)oraz tekst:
    "a klasę to ja mam ... nawet w sraczkowatym sweterku". no konkretnie doje... tym, którym uważają, że tytuł jest po prostu obrzydliwy..aha zapomniałam, że Ty komentów już nie czytasz..

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak musztardowy to tylko z czarnym. To jest bezpieczne zestawienie i dobrze podkreśla ten kolor, jakkolwiek Twoje również udane.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw. Buty super :)

    OdpowiedzUsuń