sobota, 22 stycznia 2011

militarnie...

Długo mnie nie było, tak wiem, ale już wróciłam.
Dzisiejszy zestaw to żadna rewolucja, połączenie militarnego żakietu i futrzanej czapy pojawiło się już na niektórych blogach, ale ja postanowiłam dodac do tego jeszcze militarne kozaczki - może stwierdzicie, że to za dużo, ale właśnie o taki przerysowany efekt mi chodziło, zwłaszcza, że ostatnio ubierałam się bardzo nudno, a mój everyday outfit to rozciągnięty sweter w pingwiny ( może go wam pokażę kiedyś hehe).

Takie fotki na szybko, bo bardzo ziiimno dziś :(












czapka/zegarek - po babci
żakiet - Denim Co - sh - był już tu
koszula - River Island -  sh - była tu
spodnie - mojej siostry :)
buty - no name
pierścionek sowa - H&M

46 komentarzy:

  1. powrót w wielkim stylu!!! kochana wyglądasz fenomenalnie!!! jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw i swietna czapa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej czapie, a buty są wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem nie ma tu przesady :) świetny zestaw, a żakieti i kozaki chetnie bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie!
    fantastycznie wyglądasz w tej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłaś sobie idealne tło do swojej nienagannej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty. Ale w tym żakiecie to chyba trochę zmarzłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie, najbardziej podoba się koszula,żakiet i bogate dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie<3 mam taka sama czape:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj myślałam o Tobie a dziś proszę - pojawił się wpis :)
    Uwielbiam Twoje sesyjki!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, jednak sądziłem że po tak długiej nieobecności bardziej się wysilisz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy długośc Twoich nóg jest w ksiedze rekordów? Ale Ci zazdroszcze buuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrażeniem śliczny zestaw, bardzo mi się podoba. Uroczo Ci w tej czapie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłaś świetne miejsce. Te drzwi są ekstra. Ja osobiście nie jestem amatorem czap jak ta na twojej głowie, ale podoba mi sie twój styl. + do obserwowanych. Na pewno jeszcze zaglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. niezłe kozaki prawie jak Louboutin

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to świetnie.

    A można wiedzieć na tle jakiego budynku jest sesja zrobiona ?

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie! i te nogi w tych kozakach! bomba:D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie wcale nie jest przerysowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sesja przy starym dworku w parku, budynek w całej okazałości tu: http://vintagebelamour.blogspot.com/2010/02/waiting-for-love.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny,wyważony zestawik! Czapa i buty robią całość!

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowite buty, a Twoje nogi w nich wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie i zdjęcia też są niesamowite, tło idelanie dopasowane do stylizacji - super
    żakiet i zegarek na łańcuszku - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny set :) niesamowicie piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, czapa fantastyczna i to tło rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw. jestem oczarowana Twoja urodą. Jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż mnie zamurowało....wyglądasz olśniewająco! Zdjęcia są świetne, strój idealny i w ogóle wszystko jest po prostu naj...

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że wróciłaś :)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne tło do zdjęć :)
    buty są n-i-e-s-a-m-o-w-i-t-e! <3 straszne szpile, ale pięknie się prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  29. OGM love your picture
    great style and amazing jacket love it

    OdpowiedzUsuń
  30. te buty nie mogą byc wygodne :D ale robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjny zestaw.! barrrdzo mi się podoba.
    a Ty jesteś bardzo śliczna. :))

    widziałam ostatnio takie butki jak Ty masz, tylko, że to botki były. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, love your style!
    really nice blog!
    xoxo
    S


    http://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Really nice blog !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. love these boots and the military style jacket!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie wygląda ta marynarka z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zestawienie. Niezwykle Ci do twarzy w tej czapie! I domagam się zwiększenia częstotliwości blogowania;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie, pięknie, pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny blog...bede tu napewno częsciej zaglądała..pzdr.

    OdpowiedzUsuń