niedziela, 10 października 2010

vintage leather skirt...

Ta spódnica to mój najlepszy zeszłotygodniowy nabytek . Jest idealna, ma wysoki stan, jest skórzana i brązowa!!! Do tego ma prześliczną podszewkę, na której jest taka starodawna mapa :)
















spódnica - no name - sh
bluzka - ??? metka odcięta - sh
futrzana etola - handmade ze starego kołnierza kupionego w sh
torebka - sh
buty - ccc
kolczyki/zegarek - po babci

Wzbudzałam nie lada sensację na tej wiejskiej drodze ;)
( mostek w Bieganowie )

41 komentarzy:

  1. futrzany kołnierz robi piorunujące wrażenie, całość prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się w pełnej rozciągłości - spódnica jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w tej skórzanej spódnicy :) ciekawie dobrane dodatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała stylizacja świetne. Długosc spodnicy zdecydowanie nie moja ale Ty pieknie wyglądasz. Osobiscie zauroczylam sie w bluzce :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ta spódnica jest cudowna : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest świetna. Etola zdobyła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz! spódnica prawdziwy skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zestaw :) ta spódnica to faktycznie skarb :)

    http://beforegoingout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no sory ale żeby założyć lisa czy coś takiego w tak ciepły dzień to trzeba mieć z głową coś nie tak ;/

    Donia

    OdpowiedzUsuń
  10. całośc bosska ale buty -cudoooooooo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz taką delikatna urode ze za każdym razem jak na Ciebie patrze to zazdroszcze ze sama tak nie wygladam:)

    Donia -ja mysle ze klopty zdrowotne ma bardziej ktos, kto ocenia i obraża człowieka patrząc tylko na strój

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka po prostu mnie zachwyciła :) Cały strój prześliczny :) Zazdroszczę spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica z mapą ! no pięknie :D torebka i bluzeczka tez wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw - szczególnie podoba mi się bluzeczka i BUTY!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Donia po prostu jeszcze nie wie, że futrzane dodatki to absolutny must have tej jesieni ;)

    zapraszam częściej na mojego bloga w celu zapoznania się z modowymi nowinkami, lol

    i dziękuje za miłe komentarze kobitki kochane !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka jest moją ulubienicą, a pomysł zrobienia etoli z kołnierza jest swietny :)
    w.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo elegancko, zazdroszczę bluzeczki :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie: anusiowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyka z nutką szaleństwa - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia i fajny zestaw! taki elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie ciuchy są takie eleganckie:) wyglądasz w nich pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tu Donia może i jesienią tak ale nie w tak ciepłe dni kiedy w cieniu mamy 13 stopni haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przypominam sobie ,żebym pisała ile w ten dzień było stopni :) poza tym wyluzuj, to tylko fotki, ale cieszę się ,że Cię tak poruszyły dogłębnie :) pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  23. Oniemiałam!!!Masz cudowna urodę idealnie pasującą do takich vintage zestawów! Jako,że jestem fanka sh podziwiam Twoje łupy! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo klasyczny i przemyślany zestaw. Świetne dodatki, zwłaszcza futrzana etola. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, ze ja ten post przegapilam, przepieknie ! dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz w tej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Etola obok kapelusika to prawdziwy niezbędnik,
    również zrobiłam ze starego kołnierza a inspirowałam się pewnym teledyskiem, w którym wokalistka No Doubt ma właśnie etolkę.


    Z.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przejrzałam Twój blog. Podoba mi się Twój styl.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dobrze, że trafiłam na Twojego bloga. Jesteś dla mnie mistrzem, masz super styl, KAŻDY zestaw mi się podoba. Tylko przeglądam i co chwilę daje się słyszeć" Oh" i "ah" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skórzanej spódnicy nigdy bym nie założyła wyglądsz w niej prowokująco

    OdpowiedzUsuń
  31. Wzbudzałam nie lada sensację na tej wiejskiej drodze ;)

    Wynika z tego , iż takich cudaków jeszcze na wiejskich drogach nie widziano , skoro do bluzek jesienią nosisz lisa to co założysz zimą do płaszcza... PIERZYNĘ ??? ;)))

    Pozdrawiam CUDACZKU :)

    Donia

    OdpowiedzUsuń
  32. hehehe założyłam sobie kołnierz, bo takie widzimisie miałam, a ty przeżywasz, że mi za gorąco w szyje było ... widzę że nie masz nic innego do roboty w sobotni wieczór...

    OdpowiedzUsuń
  33. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im lederrock aus...geiler weiter lederrock gefällt mir wow geiler lederrock....würde gerne das mal live sehen wollen wenn du den lederrock trags....l.g....ps wow du bist traum.......wunder schöne Lady

    OdpowiedzUsuń