sobota, 30 października 2010

jak odświeżyć stary płaszcz? ...

Odświeżanie starego płaszcza krok po kroku:
1. Wyciągnij z szafy stary beżowy płaszcz.
2. Nazwij go "camelowym".
3. Zamień oryginalny pasek z materiału na skórzany.
4. Dodaj futrzany kołnierzyk. :)

Inspiracją dla tego look'u była stara torba (jeszcze z podstawówki!!!) mojej mamy. Znalazłam ją jakiś czas temu w piwnicy i postanowiłam dać drugą szansę. Żeby nie wyglądała bardzo staroświecko dodałam panterkową apaszkę. I tak w jednym zestawie zawarłam kilka trendów tego sezonu:
- camelowy (czyli po prostu beżowy) płaszcz
- czerwone dodatki
- rękawiczki w kolorze torebki
- motyw panterki
- futrzany kołnierz














płaszcz - Dan Hen
futrzana etola - handmade
pasek - Ann Taylor - sh
torba - po mamie
apaszka w panteręe - sh
buty - Atmosphere - sh
rękawiczki - sh





58 komentarzy:

  1. Oj, no piękna to torba, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie reanimujesz ubrania i dodatki. Gratuluje :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no zajebiście! rękawiczki i torebka bomba! i te butki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nieźle to wszystko wygląda :0 rekawiczki tak jak i panterka dodają całosci charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta torebka. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz bardzo szykownie. przednie zestawienie, a torba jest świetna! jak dla mnie wielbłądzi jest kilka tonów cieplejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny płaszcz! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i płaszcz odpicowany :)
    Panterka połączona z czerwienią mega kobieco i sexy!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, aż szkoda że nie mam w szafie takiego płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawde super!! bardzo ciekawa torba musze przyznac...;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. those gloves are truly amazing! Great outfit dear, please check out my blog, it's new and i need followers
    http://meetmeinmilan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie to zrobiłaś :) Mam futrzany kołnierz, muszę go gdzieś przyszyć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancko. Uwielbiam w takim klimacie zestawy :)
    Czerwone i centkowe akcenty. Bomba!

    Pozdrawiam
    Madame-Candy :)
    http://madame-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne krwistoczerwone akcenty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomnialaś napisać o kokardce :) Wyglądasz świetnie, odświeżenie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna torba! Wyglądasz cudownie. Trochę jak Blair Waldorf z Gossip Girl - świeża elegancja.

    zapraszam do mnie: www.civettainstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba rzeczywiście cudna!! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja Cie uwielbiam!
    torba niesamowita! a płaszczyk równiez mam z dan hen, ale wiosenny:D

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm in LOVE with your gloves, they're amazing!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love ♥. Your bag is so beautiful !
    Bises
    Yu'

    OdpowiedzUsuń
  22. Powstaje pytanie: dlaczego moja mama nie miała takiej torby?
    Pięknie to wszystko razem wygląda, kobieta z klasą i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello…your blog is really nice!

    Amazing Look...

    http://mode-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Po mojej mamie zostały wełniane sukienki do połowy łydki czyli coś na co kompletnie nie mam pomysłu jeśli mowa o 'odświeżanie' .
    Tobie z płaszczem wyszło bardzo dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko cudowne! :) Bardzo mi się podoba ta czerwona torba, aż nie chce się wierzyć, że to po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cuudowna torebka!
    i uwielbiam motyw panterki

    OdpowiedzUsuń
  27. Cały zestaw przepiękny,torebki serdecznie zazdroszczę.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. płaszcz, torebka rękawiczki rewelacja!! wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej hej

    Pragniemy poinformować, że zostałaś laureatką naszego Giveaway'a. Prosimy o kontakt mailowy w wiadomym celu :)

    Pozdrawiam,
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  30. klasa, klasa i jeszcze raz klasa, mistrzowsko połączone detale, a torebka - tornister jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ mi się podoba ta "odnowa" Twojego płaszczyka! Kołnierz wyszedł mega ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Good photos and I love your red bag!
    xxxx
    www.gloriasthingsspain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW, cool production girl!!!
    The bag its perfect!!!

    Hope to see u in my blog! =)

    ME,

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetnie to wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. pewnie korzystasz z allegro, ale ciekawi mnie również czy kupujesz coś na ebey'u?

    OdpowiedzUsuń
  36. jeszcze nigdy nie kupiłam nic przez internet. nie lubię kupować rzeczy w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow your shoes are so stylish! :)
    And the scarfe is just amazing! *-*


    Best!
    X


    ___________________________________________

    http://christinakey.blogspot.com/
    ___________________________________________

    OdpowiedzUsuń
  38. I recently discovered your blog! It's a great read! love your pictures and you outfits! Your style is great! Im a fan:)

    I just became a follower!
    Hope you visit me and follow me back!

    Lots of love,
    FASHIONFABRICE

    Have a great day:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygladasz przepięknie!
    Bardzo ładnie wszystko w tym zestawie zgrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. klasycznie i zbuntowaie, pieknie

    OdpowiedzUsuń
  41. Your coat is amazing and I like it with the red bag and the red gloves.
    You look so elegant and rafined.
    kisses from my newborn blog
    http://cafe-boucle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. that red bag is beautiful xxx

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the outfit! You've got style!! I hope you will visit my blog!

    http://lostindaydreams-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. I like your look, I love vintage bag.

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie,nic tylko brać przykład...szyk i elegancja!ja tak nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś zachwycająca, z przyjemnością się na Ciebie patrzy :) każda rzecz robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny pomysł z tym odnowieniem.
    jestem pod wrażeniem Twojej figury!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przejrzałam całego Twojego bloga - teraz muszę pokomentować:
    Ten zestaw mnie powala na kolana - wszystko idealne, czerwień z beżem i do tego panterka - cud, miód, no i ten futerkowy kołnierz - ekstra.
    Do tego jeszcze dodam, że ten kolor włosów, to zdecydowanie Twój kolor:-)

    OdpowiedzUsuń