poniedziałek, 4 października 2010

everyday outfit : jesiennie...

Bezrękawnik to coś genialnego!!! Jest świetny na takie dni, bo nie jest w nim ani za zimno, ani za gorąco. Poza tym nie krępuje ruchów np. podczas jazdy samochodem.  W takim zestawie będzie mnie można często spotkać tej jesieni... o ile siostra pożyczy mi jeszcze te buty ;) ... pożyczysz, prawda siostruniu kochana ??? ;)












bezrękawnik - Authentick  - sh
sweterek - George - sh
spodnie / szaliczek - no name
buty - cropp
torebka - atmosphere - sh

Pogoda dopisuje  :) oby tak dalej !!! 




27 komentarzy:

  1. ja tez kupilam ostatnio w sh taki bezrekawnik tylko czarny wiec nie jest tak cudny jak Twoj:( wogole rewelacyjne rzeczy wynajdujesz :) i jak zwykle slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam- slicznie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam na Ciebie patrzeć :) Masz takie wyczucie smaku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ mi się cała podobasz!
    kamizelka jest przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie i wygodnie, czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oohhh am jealous. FUR! and i really love the details of your vest. It's a gorgeous outfit.

    OdpowiedzUsuń
  7. you look really cool in that vest! your pictures are really awesome too. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki przytulny zestaw. idealny na wygrzewanie się w jesiennym słońcu. te buty muszą być przeokropnie wygodne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post and pics...

    follow me on twitter if you want

    OdpowiedzUsuń
  10. hey there! great style, great fashion tips! I would like to invite you to watch the LouisVuitton S/S11 collection in streaming on my blog, tomorrow, from 20.00 on...I will prepare you a virtual cocktail, see you there

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastic blog)
    we hope you visit our blog and follow there,please)
    we think you would be interested)))

    http://plaidandstriped.blogspot.com/
    )*

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the fur vest! Looks sooo cozy!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie i wygodnie wyglądasz! bezrękawnik ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zestawienie zwierzaczki oczywiście przeze mnie uwielbiane . super!
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. kamizelka i buty są super, nawet mają ten sam kolor korzuszka :D
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądasz! super torba i fantastyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny bezrękawnik! :)
    wyglądasz znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak ładnie, jesiennie:). świetne butki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hayhay!
    How are you? Your blog is great and I love your style! I'm glad that I've visited yours.

    Please, check mine, & maybe we can follow eachother? + join my giveaway!

    Thanks and love,
    Cindy

    OdpowiedzUsuń
  20. outfit genialny!
    od razy zapragnęłam kamizelki, butów... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne buty i przytulna "gora" , podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przejrzałam Twego bloga od początku do tego postu i niemal wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają... retro , romantyzm i nowoczesność super połączenie :-) Mnie na pewno zainspirowałaś ... Z pewnością będę tu częstym gościem i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog, podaoba mi się twój styl, będę wpadać częściej,
    zapraszam do mnie na www.the-greenstylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nowa notka z outfitem u mnie :) Zapraszam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Izo bardzo lubię czytać Twój blog:) Fajne opisy ii pomysły! Zastanawiam się w których konkretnie wrzesińskich lumpach te cuda wygrzebujesz..podziwiam zwłaszcza za cierpliwość bo pewnie sporo czasu Ci to zajmuje:) moja sugestia- podawaj jeszcze ceny:)
    MMM

    OdpowiedzUsuń
  26. jeżeli chodzi o wrzesińskie lumpki to polecam ten na Fabrycznej (ale trzeba być o ósmej w pon na dostawie, później nie ma po co przychodzić), polo na blaszakach, taki mały na warszawskiej (obok aqq)i czasami uda się wygrzebać coś w tym nowym na Koszarowej. cen niestety nie pamiętam, bo zwykle kupuje kilka rzeczy na raz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko, absolutnie wszystko mi się tutaj podoba!
    i kamizelka, i torebka, i buty....

    OdpowiedzUsuń