środa, 13 października 2010

black-red-white...

Ogłaszam wszem i wobec, że okres robienia zdjęc na zewnątrz, w krótkim rękawku, uważam za zamknięty ... brrrrr ... zimno było.
Ale chciałam wam pokazac ten zestaw - miałam go na sobie już jakiś miesiąc temu na wiejskiej przytupajce w remizie (czyt. dożynkach). Uwielbiam te buty, uwielbiam pomadki czerwone i lubię bardzo tą spódnicę, chociaż w kolanach jest tak wąska, że chodzę w niej jak gejsza, nie mówiąc już o wchodzeniu po schodach czy wsiadaniu do auta,  hehe ale jak stoję nieruchomo to wyglądam świetnie - o ile brzuch mam wciągnięty na maxa  :)

















sweterek - no name
bluzka - new look - sh
spódnica - a-wear - sh ( była już tu )
buty - były tu  i tu
torebka / broszka - po babci
kwiatek we włosach - sklep ze spinkami i innymi pierdołkami

Zapuszczam grzywkę ... nie wiem ile wytrzymam, bo już mnie wkurza ;/ a co to dopiero będzie, jak sięgnie nosa ... tym bardziej, że nie lubię nosic podpiętej do góry.

63 komentarze:

  1. no nie!
    wygladasz zjawiskowo!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty elegansiunie:D super i te usta no bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w kolorach BRW wyglądasz fantastycznie, elegancko, niezwykle kobieco, do tego ta piękna torebeczka i ten czerwień ust...:)super

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrzucić torebkę do śmieci i będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i buty skradły mi serce, są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona, buty i bluzka są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. o nie, Gia, nie ma mowy !!! torebka zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a zimą nosisz też grube rajstopy?? ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaczynam powoli sie przekonywac do tych super grubych, tym bardziej, że Marilyn robi teraz świetne grube pończochy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz! To jest 1000% setu ktory podkresla wszelkie atuty, jest wysmakowany i mega seksowny :D
    Buty sa fanastyczne ;) na wiosne intensywnie rozwazlam je do kiecki slubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szyk i elegancja!
    ślicznie wyglądasz !
    a czemu zapuszczasz grzywkę,eraz wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. bo mi się znudziła Gosiu , mam już ją od 8 lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za czerwonym ale te buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz zjawiskowo. Torebka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale i kobieco! Czerwone szpilki - niezaprzeczalnie kobiecy, mały, pikantny szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycająco wyglądasz :-) Zakochałam się w bluzce :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nikt tak jak Ty nie potrafi małym kosztem wyglądać jak milion dolarów :)

    http://beforegoingout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta torebeczka!!
    Oglądnęłam wszystkie Twoje posty i przyznaję że masz swój własny styl :) a i najbardziej podobasz mi się w tym kolorku włosów które masz teraz :) delikatnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta torebeczka!!
    Oglądnęłam wszystkie Twoje posty i przyznaję że masz swój własny styl :) a i najbardziej podobasz mi się w tym kolorku włosów które masz teraz :) delikatnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłoby być nudno, ale nie jest buty odmieniają strój o 180 stopni. Do tego szminka i piękna fryzura! Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach jak cudnie!!! Te czerwone usta i buty to taki mocny akcent. Bosko!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz i bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo, ale to bardzo mi się podoba!! cudne czerwone usta i buty, jesteś po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. so chic! looks great on you!
    come follow I will follow back!

    xx
    www.fashionrnbw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. if someday I'll be a business woman, I really want to wear something like yours. it's fabulous and that's funny if I wear that now. I'm still 14 yo.
    wanna exchange link? or follow each other?
    xo, Lorine

    OdpowiedzUsuń
  26. wygladasz przepieknie! baaaardzo kobieco (zastanawiając się przy tym, czy się nie powtarzam).

    OdpowiedzUsuń
  27. love the skirt with these red shoes! very feminine...

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your blouse!!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ojej ale cudownie wyglądasz :O / zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Black, white and red? Is there any better color combination?? Looking good girl!

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz ! zakochałam się w tych butkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice blog.
    permission to put on my site?
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-polonia-poland-polska-blogs.html
    JOIN TO
    http://www.modahistoria.com/formulario_prueba.htm
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  33. hi !! lovely pics ! i wish i could meet you to street style you !
    xx


    www.mademoiselle-marie.fr

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięnie się prezentujesz :). Elegancko i z klasą. Zazdroszczę czerwonych szpilek;( Mam w planach zakup podobnych.
    Pozdrawiam.
    http://fashion-by-nessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey! U look very posh!!
    I do like your outfit!!! =)

    Hope u like my new post! =)

    ME,

    OdpowiedzUsuń
  36. I love the way you look, love your style, love your blog! Let's follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  37. You are a very classy lady!! I love your photos! xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Szukam ludzi, którzy pomogą ułożyć mi zestaw ciuchów. Może masz ochotę?
    Więcej informacji na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  39. ooh francja elegancja, bardzo ładnie, ja mam słabosc do blondynek wiec chcac czy nie chcac zawsze bedzie mi sie podobalo :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Great style ;)

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. You have the most perfect sidebangs!
    xx
    Olivia
    http://www.lusttforlife.com

    OdpowiedzUsuń
  42. You look amazing!!! So chic!
    Love this blog!
    xoxo
    Vicky

    OdpowiedzUsuń
  43. you look great!

    http://fashionmef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie ma to jak klasyka...
    Broszk i torba to prawdziwe skarby :)
    p.s. a ty oczywiscie jestes niesamowita!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. prosto ale za to jak z klasą :)

    + zapraszam na:
    www.timetopretend4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie ważny brzuch! ważna stylizacja! a stylizacja jest świetna! :D bardzo ładna broszka :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Mało jest blogów traktujących o klasyce, fajnie że tutaj trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale Ty masz długie nogi!
    Wyglądałaś rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń