czwartek, 16 września 2010

all the things I love ...

Wkręcona przez  uroczą blondynkę :)

do rzeczy:

UWIELBIAM :
(kolejność przypadkowa)

1.  ...nie być na diecie :)



cukinia/ kabaczek pokroic w plastry, obtoczyc w jajku i bułce tartej, smażyc na oleju, posypac przyprawami :)

2. ...moje ulubione miejsce

pomost przy restauracji Jabłona- Powidz


3. ... Dziadka Kazia  !!!




4. ...rumianek z miodem ... w kubku z aniołkiem ;)


ponoć Edzia Górniak pije... pewnie dlatego taka z niej laska :)


5. ...upalne lata i mroźne zimy .... i złotą polską jesień także








6. ... wesela ... cudze oczywiście :)




7. ... w chłodny pochmurny dzień przykryć się kocem i oglądać "Zmierzch"...  z wielką michą popcornu ma się rozumieć




8. ... zloty motocyklowe ...




9. ... bujać się z Misiem tu i tam ... najlepiej jakąś dobrą furą...




10. ...wariować z kumpelami ...


wieczór panieński Kasi

niektóre zdjęcia są naprawde stare hehehehee


 no i to by było na tyle.
Z racji tego, że juz prawie wszyscy się bawili, niech się czuje zaproszony, kto się jeszcze nie bawił.
papa

9 komentarzy:

  1. Bardzo stylowy dziadziuś, naprawdę :) I sympatyczny :)))
    I chcę taki motór i odzienie na niego!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten motocykl mnie zaskoczył:D nonono:P a cukinia smażona przepychota!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam smażoną cukinię, ah!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie że nie jestem sama z moja miłościa do smażonej cukini :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ... to stare foty :) nadal jestem sweet blondzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wszystko przedstawiłaś, a zdjęcie z grabiami mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń