niedziela, 1 sierpnia 2010

sekretarka na wakacjach ...

Uwielbiam styl sexi sekretarki - dopasowana koszula, spódnica z wysokim stanem i szpilki. Sekretarka na wakacjach zamienia te klasyczne elementy stroju na bardziej swojskie, nonszalancko odpina guziki koszuli, a zamiast niebotycznych szpilek wybiera sandały na koturnie ... i nie przejmuje się, że spódnica sie wygniecie :)














koszula - H&M - sh
spódnica ( była już  tu   ) - Orsay - outlet
buty - no name ( jestem w nich wyższa od Gortata hahaha )
torebka - po mamie ( były bardzo modne w latach '90 )
apaszka w panterkę - sh


Przepraszam za fatalna jakość zdjęć, ale robiłam je starym, rozklekotanym aparatem, aż się sama sobie dziwię, jak mogłam go kiedyś używać i twierdzić, że robi nawet dobre fotki :P

.

26 komentarzy:

  1. Fotki nie są złe, mój obecny aparat niestety nie robi lepszych nocą :)
    Fajnie wyglądasz, pasuje Ci taki styl!
    Świetny pomysł na scenerię, dobrego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ulalaaaa sexi sekretarka :) mnie też podoba się taki styl ale za daleko mi do sekretarki,a tym bardziej do sexi więc nawet nie porywam się z motyką na słońce :) ale ty wyglądasz rewelacyjnie nawet M się zagapił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niezwykle atrakcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie pasuje do Ciebie ten styl:)
    Urocza sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast macać się po cyckach mogłaś podrapać się na dole .................

    OdpowiedzUsuń
  6. cute blog!

    I would be happy if you check out mine also:
    www.bettytomris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. drogi anonimie haha myję się regularnie, więc mnie nie swędzi

    a tak na przyszłość- takie durne komentarze nie beda przeze mnie publikowane ... bo sam chyba przyznasz, że ten jest strasznie denny ... gdybys twierdził inaczej, podpisałbyś się ... ja pod taką durnotą szczerze mówiać też bym się nie podpisała ... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. panie/pani anonimie, widzę ,że strasznie ciekawi cię moja osoba skoro często tu zaglądasz ... hmmm nic dziwnego, jestem przecież piekna, mądra i skromna :) ... w odróżnieniu od ciebie ... ty musisz być strasznie zakompleksiony i pewnie nie masz do kogo gęby otworzyć, więc swoje żale postanowiłeś wylać tu... niestety ja rozmawiam tylko z ludźmi na poziomie, więc przepraszam najmocniej, ale nie będę publikować twoich żali, ani sie nimi przejmować, ani tymbardziej na nie więcej odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie i sielsko :) moja mama też miała taką torebkę, kurcze szkoda, że już poszła w nie pamięć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie, pasuje to do Ciebie! Sceneria ..hm sama bym lepszej nie wymysliła! Gratuluję pomysłu!
    Zofia

    OdpowiedzUsuń
  11. sexi sekretarka! wygladasz ponętnie - nie wiem czy mi wypada, ale nie mogłam się powstrzymać <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne ubranie sekretarki. Kociak słodziutki.

    OdpowiedzUsuń
  13. i just bumped into your blog!!! it's fab! love it and will come back soon!
    visit me if you have a minute, remeber you can follow me on bloglovin.com :)
    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku jaka cudowna sceneria zdjęć! aż się rozmarzyłam...
    i Ty wyglądasz przepięknie:D sielankowo wręcz

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ten zestaw:D
    kobieco!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość super - tak sielsko :)
    Uwielbiam spódnice ołówkowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego co zauważyłam, denne komentarze zawsze pisane są anonimowo...
    Wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ...wyrazy dziękczynne za pękne widoki... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń