niedziela, 15 sierpnia 2010

flowery dress ...

I znów witam po dłuższej przerwie. Moja aktywność blogowa jest ostatnio bardzo niska, ale jest to spowodowane tym, że trwa u mnie wielki remont, a co za tym idzie, mój outfit to ostatnio brudne spodenki i brudny podkoszulek ;)

Myślałam, że już nie uda mi się nigdzie wyszperać sukienki w drobne kwiatki ... a jednak. Jedyne, co mi się w niej nie podoba, to dekolt. Tył sukni sugeruje, że nie powinno się zakładać stanika, a skoro tak, to przód powinien ładnie eksponować biust, a nie go spłaszczać :(
















sukienka - Atmosphere - sh
kurtka - m-o-t-o - sh ( była juz tu  )
buty - no name ( były ostatnio )
torebka - LV ( była już  tu  )

.

29 komentarzy:

  1. Piękna sukienka. Szczęściara z Ciebie, że upolowałaś takie cudo w sh :) I bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw, ale wyrzuciłabym z niego tę torebkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! Nice too meet you! i love your blog, i don't understand a lot but i love photos. You are welcome to visit mine :)

    http://dressscode.blogspot.com

    how i can follow you? follow me too?

    OdpowiedzUsuń
  4. tył tej sukienki jest przepiękny, no ale generuje problem ze stanikiem. wyglądasz w niej cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka :) życze powodzenia w prowadzeniu bloga, a ja na pewno nie raz tu jeszcze zaglądne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatyczne zdjęcia;)) Bardzo podoba mi się sukienka, a szczególnie jej tył. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku ale masz torebkę podobną do mojej, tu jest: http://kathysmode.blogspot.com/2010/08/kwiecista-sukienka-szwajcaria-i-wyspa.html

    Prawie identyczna :)
    Twoja kwiecista sukienka jest boska, w ogóle zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja zdjęciowa. No i stylizacja idealnie wtapiająca się w plener;) Sukienka jest urocza i z kurtka świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest naprawdę cudna!! Ładnie w niej wyglądasz i uroku dodają klimatyczne fotki. Fajnie, że dodałaś kurtkę jeansową. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka i ładne buciki;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.kalomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała sukienka, wyglądasz prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. ta podrobka LV nie pasuje, psuje caly efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. może i nie pasuje, ale nie wiem na jakiej podstawie wnioskujesz, że to podróbka???

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka sh? nie wierzę!
    swietnie skomponowalas wszystko!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska sukienka i te plecy :) + cudna fryzura i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie wyglądasz:) bardzo podoba mi sie ta sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie:D
    zapraszam na mojego bloga: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka i kurteczka są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  19. jezu, ta sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście, wyglądasz pięknie :D Zazdroszczę z całego serca sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do zabawy:)

    Zasady:
    1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
    2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz
    3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. o jaaa! wygladasz fantastycznie,fotki sa rewelacyjne! pozdrawiam ;)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaa! dopiero teraz zauwazylam, ze wchodze tutaj tysiac razy a nie napisalam nic:)
    oczywiscie uwielbiam Cię i twoj zestaw ten rowniez..czekam na nowy!!!!

    OdpowiedzUsuń