poniedziałek, 28 czerwca 2010

przegląd sukienkowy - 3. Blue dots dress



Moja kreacja poprawinowa z zeszłego tygodnia... na poprawiny niestety nie dotarłam z powodów zdrowotnych ( gorączka + katar + kac :p ), więc postanowiłam założyć ją wczoraj - a co się bedzie marnować. Nie robiłam nic sczególnego, tak po prostu chodziłam po wsi i zgrywałam gwiazdę :) tzn ja jestem ponoć z miasta, ale chłopa sobie wyrwałam na wsi, bo na wsi najlepsze towary ;)

This is my wedding after party dress ... but I wasn't there - I was sick ( fever + cold + hangover ) so I put on this dress yesterday. I didn't do anything special - just hanging around.











sukienka - George - sh
pierścionek - H&M - outlet
buty - nie widać, ale były sandałki ecru :)

.

23 komentarze:

  1. Piękna sukienka taka idealna na lato!!!! Fajny motyw z cieniami na fotach, super. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna jest ta kiecka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kiecunia, ale jak dla mnie ciut przydługa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. scenerie do zdjęć miałaś świetną;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, aż się uśmiechnęłam oglądając je:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka, zachodzące słońce, łąka. Lato. Jest BARDZO - to myślę dobre określenie tego, że mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. i think you like the pin-up-era, right?! ;D I wish i could experience this period, since i have that kind of body (not too skinny!) and it totally would fit to that dresses... But hey, i´m really in for polka dots... it´s feminin and you always can match it with rocky-kind-of-looking-things ;)

    greetz from berlin

    http://katjushadawaiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ok, ich hätte meinen Kommentar auf deutsch machen können :D sprichst gut deutsch, wo hast du es gelernt?!

    lg

    http://katjushadawaiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich hab ein Kommi von dir auf Deutsch gesehen, also schreib ich jetzt auf Deutsch?! :)
    Ich bin eigentlich gar nicht so ein Punkte-Fan, aber dein Kleid sieht wirklich süß aus! Und die Bilder sind toll! Mir gefallen vorallem die mit den Schatten :)
    X

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna ładna sukieneczka, którą prezentujesz :)
    Fajny masz blog !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te zdjęcia z cieniami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona Twoim blogiem, dodaję do obserwowanych (anonimowo) i będę odwiedzać, masz dużo rzeczy z sh, też lubię tam kupować, większość Twoich zdobyczy to prawdziwe cuda

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest ucieleśnieniem moich marzeń:) wyglądasz w niej prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i piękne zdjęcia...przypominasz mi jakąś aktorkę..nie pamiętam tylko jak się nazywała, ale grała, bardzo, bardzo dawno temu...jak mi się przypomni to napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. danke für dein Kommentar :) ab jetzt werd ich nur deutsch mit dir sprechen ;D

    http://katjushadawaiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przesłodko :D


    ***
    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia, super ciuchy!! Zrobię sobie zakładkę, bo czasem miło oko zawiesic na ładnych rzeczach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka i świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie.
    Ann. z www.pinacoolada.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy blog!
    sukienka rewelacja!(mam podobną)
    pozdrawiam!!

    i zapraszam http://glamour-lamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń