poniedziałek, 7 czerwca 2010

I see sunset in your eyes ...

Zawsze, kiedy jestem u krawcowej, celem zwężenia spódnicy kupionej w lumpku, mówię do niej:
- " Tu w pasie ciaśniej trochę, bo akurat się najadłam i mam duży brzuch." ....
... hehehe ...
a potem wygladam jak parówka w za ciasnym flaku ... bo ja stale jestem najedzona :)

Always, when I go to a dressmaker to take in a skirt that I bought in a second-hand I tell her:
- Here, in the belt area a little bit tighter because I have already eaten and I have a big belly now...
and then I look like a sausage in a too tight skin because I always eat something ;)














koszulka w motylki -  New Look - sh
pasek - no name
bardzo ciasna spódnica - no name - sh
torba - LV
buty - H&M - outlet

Gdzieś kiedyś na jakimś " mondrym" blogu przeczytałam, że lansowanie sie z markową torebką to straszna wiocha i nie przystoi prawdziwej szafiarce, a noszenie jej ala Paris Hilton, czyli na zgięciu łokcia, jest puste. Ja osobiście uważam, że jeżeli mam jakąkolwiek możliwość kupienia za grosze torby, która normalnie kosztuje kilka tysięcy, to byłabym pusta, jakbym nie skorzystała. A co do noszenia - każdy nosi jak mu wygodnie, tymbardziej, jeśli torba ma za krótki pasek, by nosić ja na ramieniu. Więc morał z tego taki - nie dajcie sobie wmówić wyrzutów sumienia, bo udało wam się wyszparać gdzieś prawdziwą perełkę !!!
A na tamten blog juz nigdy więcej nie weszłam .

.

28 komentarzy:

  1. Moim grzechem, który popełniam notoroczynie jest kupowanie za małych ubrań "bo schudnę". Myślę, że tak już po prostu większość kobiet ma ;) Ta stylizacja wyjątkowo przypadła mi do gustu: elegancja w połączeniu z odrobiną stylu sportowego (bokserka). Cudowna spódnica i buty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100% z tym, co napisałaś:) Torba swoją drogą jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  3. zgrabnie i to bardzo:) Ja też często noszę torebkę tak jak Paris , bo po prostu czasami jest tak najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. podróbkom mówię stanowcze nie.
    ale noszenie w zgięciu łokcia jest czasem jedyną możliwością, poza tym fajnie to wygląda i nie rozumiem czemu ktoś się czepiać może!
    zestaw świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki !!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale fota. ta pierwsza. supppppppppppper

    OdpowiedzUsuń
  7. a to nie był mój blog ? mam nadzieję że zaglądniesz czasami :))torebki uważam należy kupowac jakie się komu podoba,i nikomu nic do tego :) aczkolwiek na łokciu nie noszę,bo mi to strasznie niewygodne :))najlepiej wcale bym nie nosiła :))
    wyglądasz super,cóż za elegancja :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, ze jakbym znalazła tanią wersje Prada fairy (bo dalej kosztuja po 600zł w góre) to bym kupiła na bank ;)
    Piękne zdjęcia, slicznie wyglądasz. A buty wygodne są?? Patrzyłam na nie i sie zastanawiam jak te sznurki mogą być wygodne.. I nie wiedziałam, ze H&M na outlet! To ile te buty w outlecie?

    OdpowiedzUsuń
  9. torba torbaaaaaaaa TORBAAAAAAAAAAA !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. "lubię" takie "mondre" blogi i "mondre" anonimy zostawiane pod wpisami...najważniejsze, żeby sobie głowy nimi nie zaprzątać!

    buty mnie zachwycają!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem o czym mówisz w zwiazku z ta parówka z za ciasnym flaku. Ja widze na zdjęciu nienaganna figurę .
    Pieknie wygladają Twoje nogi w tych butach. Że o buzi i uroczym warkoczyku nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. też to czytałam! że noszenie torebki w zgięciu łokcia- rzekomo na Victorię beckham czy jak jej tam, jest żałosne, beznadziejne itd. A mnie tak akurat najwygodniej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Erillsstyle - buty sa bardzo wygodne, ale tylko, jeśli się je zawiąże tak, jak ja mam zawiązane, czyli bardzo nisko na kostce. trochę później nie wiadomo co z tymi dyndajacymi sznurkami, bo sa bardzo sztywne i nie da się zrobić ładnej kokardki. platforma jest dosyc wysoka, więc nie czuć, ze to 12-stki ;)

    Gosia - nie, to nie był Twój blog heheheheh

    unfashion_girl - podróbki to zupełnie inna sprawa - też nie popieram

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wyglądasz idealnie no i zdjęcia są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz! Torebka rzeczywiście jest świetna, ale czy na pewno oryginalna? I ciekawe kto chciał się takiej pozbyć...
    W każdym razie na zgięciu łokcia nie noszę, bo jest mi niewygodnie, a nie dlatego, że uważam to za czereśniackie. Każda z nas nosi, jak jej wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oryionalności torebki nigdy nie można być na 100% pewnym ... no chyba,że kupi sie ją w firmowym butiku. na rynku jest mnóstwo tanich podróbek, ale ktoś, kto się chociaż trochę zna, od razu pozna. ale sa też bardzo dobre podróbki, prawie identyczne jak oryginał. najlepiej wejść na oficjalną strone firmy i sprawdzić, czy dany model został w ogóle wyprodukowany, a jeśli tak, porównać zdjęcia. to jest temat rzeka- może zrobie o tym jakis odrębny post.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torba!!! i buty! Ja tam zawsze noszę torebkę na łokciu, tak wygodnie i wydaje się jakoś mniej ciężka :-) Pierwsze zdjęcie jest po prostu genialne, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Magiczne są te Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam pytanie a propos lata.. i opalenizny. Czy według Ciebie opalenizna z solarium jest modna? Straszyć naturalną bielą czy wybrać solarium?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze jedno pytanie: jakie kolory będą najlepsze dla blondynki o jasnej karnacji? A jakich powinno się unikać?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna spódnica i buty :)))


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. o opaleniźnie i solarium bedzie napewno jakiś post.

    a co do kolorów odpowiednich dla blondynki - to kwestia indywidualna. napewno jasne kolory - pastele bardzo modne tego lata, ale także fuksja ( zobacz : http://www.vipnews.pl/pic/081/22/87599.jpg ) lub czerwień ( http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MMPH-E/241413~Claudia-Schiffer-Posters.jpg)
    ja na Twoim miejscu unikałabym napewno musztardowego, ciemnej zieleni i ciemnego brązu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozbawiłaś mnie szczerze :) Ale i tak wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna figura, śliczne fotki
    bajka

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne buty! przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczne fotki na tle zachodu słońca! fantastyczny blog :-)

    OdpowiedzUsuń